Suvestinė redakcija nuo 2024-12-19

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2023-05-18, i. k. 2023-09385

 

 

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS HUMANITARINĖS PAGALBOS TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO, PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS HUMANITARINĖS PAGALBOS TEIKIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 18 d. Nr. T-117

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi ir
33 straipsnio 3 dalies 5 punktu, Lietuvos Respublikos vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos įstatymo 11 straipsnio 1 ir 2 dalimis bei Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 26 d. nutarimu Nr. 278 „Dėl Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Sudaryti šios sudėties Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo komisiją (toliau – Komisija):

2.1. Algimantas Birbilas – Panevėžio rajono savivaldybės tarybos narys (Komisijos pirmininkas);

2.2. Kazimieras Algirdas Budrys – Panevėžio rajono savivaldybės tarybos narys;

2.3. Albinas Kisielis – Panevėžio rajono savivaldybės tarybos narys;

2.4. Donatas Tumas – Panevėžio rajono savivaldybės tarybos narys;

2.5. Jadvyga Balčienė – Ekonomikos ir turto valdymo skyriaus vyriausioji specialistė;

2.6. Iveta Jasiūnaitė – Apskaitos skyriaus vyresnioji buhalterė;

2.7. Ingrida Goštautienė – Investicijų ir užsienio ryšių skyriaus vyriausioji specialistė (Komisijos sekretorė).

3. Patvirtinti Komisijos veiklos nuostatus (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                        Antanas Pocius

 

PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės tarybos

2023 m. gegužės 18 d. sprendimu Nr. T-117

 

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS HUMANITARINĖS PAGALBOS TEIKIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Panevėžio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) humanitarinės pagalbos teikimo būdus ir teikimo tvarką, Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto, skirto humanitarinei pagalbai teikti, perdavimo ir visuomenės informavimo apie humanitarinės pagalbos teikimą tvarką.

2.    Savivaldybė, priimdama sprendimus dėl humanitarinės pagalbos teikimo už Lietuvos Respublikos (toliau – Lietuva) ribų, vadovaujasi Lietuvos Respublikos vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos įstatymu (toliau – Įstatymas), Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymu, Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 26 d. nutarimu Nr. 278 „Dėl Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir atsižvelgia į Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos rekomendacijas.

3.    Sprendimus dėl humanitarinės pagalbos teikimo priima Savivaldybės taryba. Aprašo          6 punkte nurodytais atvejais Savivaldybės tarybos sprendimui priimti būtina humanitarinės pagalbos teikimo komisijos (toliau – Komisija) rekomendacija.

4.    Komisiją sudaryti privaloma tik tada, jeigu Savivaldybė ketina teikti humanitarinę pagalbą.

5.    Sudarydama Komisiją, Savivaldybė patvirtina Komisijos veiklos nuostatus, kuriuose nustato Komisijos veiklos tikslus ir funkcijas, narių teises ir pareigas, darbo organizavimo tvarką.

6.    Komisija turi pateikti rekomendacijas Savivaldybės tarybai sprendimui priimti Aprašo   14 ir 18 punktuose nurodytais atvejais. Apie šiuos Savivaldybės tarybos sprendimus per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo Savivaldybė praneša Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai.

7.    Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Įstatyme ir Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatyme.

 

 

 

 

 

II SKYRIUS

HUMANITARINĖS PAGALBOS TEIKIMAS

 

8.    Humanitarinė pagalba teikiama, kai gaunamas valstybės, kurioje įvyko stichinė ar dėl žmogaus veiklos kylanti nelaimė (toliau – nelaimė), kreipimasis ar prašymas teikti humanitarinę pagalbą arba kreipimąsi ar prašymą teikti humanitarinę pagalbą paskelbia Jungtinės Tautos arba Jungtinių Tautų specializuotosios agentūros, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimui priklausanti organizacija, kitos tarptautinės organizacijos arba Europos Sąjungos institucijos.

9.    Teikdama humanitarinę pagalbą, Savivaldybė vadovaujasi 1949 m. Ženevos konvencijomis dėl karo aukų apsaugos, jų 1977 m. ir 2005 m. papildomaisiais protokolais ir kitais tarptautiniais teisės aktais, Jungtinių Tautų Generalinės Asamblėjos 1991 m. rezoliucija Nr. 46/182 dėl Jungtinių Tautų humanitarinės pagalbos koordinavimo stiprinimo ir 2008 m. priimtu Europos Sąjungos Tarybos, Taryboje posėdžiavusių valstybių narių vyriausybių atstovų, Europos Parlamento ir Europos Komisijos bendru pareiškimu „Europos konsensusas dėl humanitarinės pagalbos“  (2008/C 25/01).

10.  Savivaldybė, priimdama sprendimus dėl humanitarinės pagalbos teikimo, vadovaujasi tarptautinių organizacijų arba nelaimės ištiktų valstybių atlikta poreikių nustatymo ataskaita, kai ji parengta, ir atsižvelgia į Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos rekomendacijas, finansines galimybes ir nelaimės mastą, kuris nustatomas pagal aukų, sužeistųjų, pabėgėlių ir (arba) kitų pagalbos reikalaujančių žmonių skaičių.

11Savivaldybė skubią ir ilgalaikę humanitarinę pagalbą gali teikti šiais būdais:

11.1. siųsdama ekspertus į nelaimės ištiktas valstybes ir (arba) skirdama finansavimą humanitarinės pagalbos misijoms rengti;

11.2. apmokėdama gelbėtojų, medicinos personalo ir ekspertų paslaugų teikimo, kelionių į nelaimės ištiktas valstybes ir grįžimo atgal išlaidas;

11.3. apmokėdama išlaidas, susijusias su transporto priemonių ir jų ekipažų siuntimu į nelaimės ištiktas valstybes humanitarinei pagalbai gabenti arba humanitarinės krizės paveiktiems gyventojams pervežti iš krizės paveiktos vietovės į kitą vietovę arba valstybę;

11.4. apmokėdama gydymo ir sveikatos priežiūros paslaugų išlaidas;

11.5. neatlygintinai perduodama Savivaldybei nuosavybės teise priklausantį turtą, skirtą humanitarinei pagalbai teikti, tarptautinių organizacijų, kitų valstybių valstybės ar savivaldybių institucijų, kitų valstybių viešųjų juridinių asmenų nuosavybėn;

11.6. mokėdama įnašus piniginėmis lėšomis tarptautinėms organizacijoms, jų agentūroms arba Europos Sąjungos institucijoms, kai priima sprendimą prisidėti prie tarptautinės bendruomenės iniciatyvų skirti pinigines lėšas humanitarinių krizių prevencijai, nenumatytiems humanitarinės pagalbos teikimo atvejams ir kitų bendrų iniciatyvų;

11.7. pervesdama pinigines lėšas į nelaimės ištiktų valstybių ir jų kompetentingų institucijų, Jungtinių Tautų ir Jungtinių Tautų specializuotųjų agentūrų, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimui priklausančių organizacijų, kitų tarptautinių organizacijų arba Europos Sąjungos institucijų sąskaitas, kai gaunamas nelaimės ištiktos valstybės kreipimasis ar prašymas arba tokį kreipimąsi ar prašymą teikti humanitarinę pagalbą nelaimės ištiktai valstybei paskelbia Jungtinės Tautos arba Jungtinių Tautų specializuotosios agentūros, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimui priklausanti organizacija, kitos tarptautinės organizacijos arba Europos Sąjungos institucijos;

11.8. Savivaldybė humanitarinei pagalbai skirtas lėšas taip pat gali pervesti į nelaimės ištiktų valstybių vietos arba regionų valdžios institucijų ar jų asociacijų sąskaitas.

12Savivaldybė, tiesiogiai gavusi ar savarankiškai išanalizavusi viešai paskelbtą nelaimės ištiktos valstybės, Jungtinių Tautų arba Jungtinių Tautų specializuotosios agentūros, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimui priklausančios organizacijos, kitos tarptautinės organizacijos arba Europos Sąjungos institucijos prašymą suteikti humanitarinę pagalbą nelaimės ištiktai valstybei, pagal kompetenciją įvertina humanitarinės pagalbos poreikio pagrįstumą.

13Jeigu vertinimo metu nustatoma, kad prašymas suteikti humanitarinę pagalbą nelaimės ištiktai valstybei yra pagrįstas, Savivaldybė raštu arba elektroniniu paštu apie prašymą informuoja Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministeriją ir nurodo nelaimės ištiktos valstybės poreikius, humanitarinės pagalbos rūšį (skubi ar ilgalaikė) ir Savivaldybės galimybes suteikti prašomą skirti humanitarinę pagalbą. Įvertinusi pateiktą informaciją, Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija pateikia Savivaldybei rekomendaciją dėl humanitarinės pagalbos teikimo tikslingumo.

14Atsižvelgdama į Aprašo 10 punkte nurodytus humanitarinės pagalbos teikimo kriterijus ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos rekomendaciją, prašymą suteikti humanitarinę pagalbą nelaimės ištiktai valstybei apsvarsto Savivaldybės Komisija ir teikia Savivaldybės tarybai rekomendaciją dėl sprendimo suteikti humanitarinę pagalbą priėmimo. Komisijos rekomendacijoje nurodoma: nelaimės ištikta valstybė, humanitarinės pagalbos skyrimo tikslas, galimas humanitarinės pagalbos teikimo būdas, dydis, nukentėjusios valstybės įstaiga, institucija, vietos ar regiono valdžios institucija ar jų asociacija, tarptautinė organizacija ar agentūra, kuriai skiriama humanitarinė pagalba, ir kita susijusi informacija.

15Savivaldybė, priėmusi sprendimą teikti humanitarinę pagalbą Aprašo 11 punkte nurodytu būdu ar nurodytais būdais, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo raštu arba elektroniniu paštu apie priimtą sprendimą informuoja Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministeriją ir nurodo suteiktos humanitarinės pagalbos rūšį, būdą, dydį ir kitą su suteikta humanitarine pagalba susijusią informaciją.

16.  Savivaldybė, teikdama humanitarinę pagalbą, prekes ir paslaugas perka vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

17.  Savivaldybės kilnojamasis ir nekilnojamasis materialusis turtas, skirtas humanitarinei pagalbai teikti, gali būti neatlygintinai perduodamas tarptautinių organizacijų, kitų valstybių valstybės ar savivaldybių institucijų, kitų valstybių viešųjų juridinių asmenų nuosavybėn, jeigu šis turtas perduodamas neatlygintai nuosavybėn pagal nelaimės ištiktos valstybės, Jungtinių Tautų arba Jungtinių Tautų specializuotosios agentūros, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimui priklausančios organizacijos, kitos tarptautinės organizacijos arba Europos Sąjungos institucijos prašymą ar kreipimąsi ir toks turto perdavimas būtinas siekiant užtikrinti humanitarinės pagalbos teikimą, Savivaldybės tarybos sprendimu.

18.  Su Aprašo 17 punkte įvardyto turto perdavimu susijusius klausimus svarsto ir rekomendacijas turto valdytojui teikia Savivaldybės Komisija. Komisija taip pat gali svarstyti ir teikti turto valdytojui rekomendacijas dėl konkretaus turto priskyrimo turtui, kuris gali būti skirtas humanitarinei pagalbai teikti.

 

III SKYRIUS

VISUOMENĖS INFORMAVIMAS APIE HUMANITARINĖS PAGALBOS TEIKIMĄ

 

19Savivaldybė informaciją apie humanitarinės pagalbos teikimą skelbia savo interneto svetainėje, taip pat gali skelbti ir kitose visuomenės informavimo priemonėse.

20Savivaldybė, teikianti humanitarinę pagalbą, iki kiekvienų metų sausio 31 d. Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai pateikia informaciją apie praėjusiais kalendoriniais metais suteiktą humanitarinę pagalbą, įskaitant informaciją apie perduotą turtą.

 

––––––––––––––––––––

 

PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės tarybos

2023 m. gegužės 18 d. sprendimu Nr. T-117

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS HUMANITARINĖS PAGALBOS TEIKIMO KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo komisijos veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Panevėžio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) humanitarinės pagalbos teikimo komisijos (toliau – Komisija) tikslus ir funkcijas, narių teises ir pareigas, darbo organizavimo tvarką, sprendimų priėmimą ir jų įforminimą bei kitus su Komisijos veikla susijusius klausimus.

2.    Komisija dirba vadovaudamasi Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 26 d. nutarimu Nr. 278 „Dėl Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 18 d. sprendimu Nr. T-117 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo, Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo komisijos sudarymo ir jos veiklos nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Aprašas).

3.    Komisijos veiklos tikslas – įvertinti humanitarinės pagalbos poreikio pagrįstumą, humanitarinės pagalbos teikimo kriterijus ir teikti Savivaldybės tarybai rekomendaciją dėl sprendimo suteikti humanitarinę pagalbą priėmimo.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

4.    Komisija vykdo šias funkcijas:

4.1. įvertina valstybės, kurioje įvyko stichinė ar dėl žmogaus veiklos kylanti nelaimė        (toliau – nelaimė), kreipimąsi ar pašymą teikti humanitarinę pagalbą arba kreipimąsi ar prašymą teikti humanitarinę pagalbą, kurį paskelbia Jungtinės Tautos arba Jungtinių Tautų specializuotos agentūros, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimui priklausanti organizacija, kitos tarptautinės organizacijos arba Europos Sąjungos institucijos;

4.2. patikrina, patikslina (jeigu reikalinga) ir apsvarsto gautus duomenis bei pateiktą informaciją;

4.3. įvertina, ar Savivaldybė gali teikti humanitarinę pagalbą Apraše nurodytais būdais;

4.4. jeigu vertinimo metu nustatoma, kad prašymas suteikti humanitarinę pagalbą nelaimės ištiktai valstybei yra pagrįstas, raštu arba elektroniniu paštu apie prašymą informuoja Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministeriją ir nurodo nelaimės ištiktos valstybės poreikius, humanitarinės pagalbos rūšį (skubi ar ilgalaikė) ir Savivaldybės galimybes suteikti prašomą skirti humanitarinę pagalbą;

4.5. gavusi iš Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos rekomendaciją dėl humanitarinės pagalbos teikimo tikslingumo, teikia Savivaldybės tarybai rekomendaciją dėl sprendimo suteikti humanitarinę pagalbą priėmimo.

Komisijos rekomendacijoje nurodoma: nelaimės ištikta valstybė, humanitarinės pagalbos skyrimo tikslas, galimas humanitarinės pagalbos teikimo būdas, dydis, nukentėjusios valstybės įstaiga, institucija, vietos ar regiono valdžios institucija ar jų asociacija, tarptautinė organizacija ar agentūra, kuriai skiriama humanitarinė pagalba, ir kita susijusi informacija.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR DARBO ORGANIZAVIMO TVARKA

 

5.    Komisijos nariai:

5.1. vykdo teisėtus Komisijos pirmininko pavedimus;

5.2. dalyvauja Komisijos posėdžiuose;

5.3. išreiškia savo nuomonę darbotvarkės klausimais;

5.4. balsuoja priimant Komisijos sprendimus;

5.5. bendradarbiauja ir keičiasi informacija, kurios reikia Komisijos tikslui ir funkcijoms įgyvendinti.

6.    Komisijos veiklos forma yra posėdžiai.

7.    Komisijos posėdis yra teisėtas, kai jame dalyvauja ne mažiau nei 2/3 Komisijos narių. Komisijos nariai, negalintys dalyvauti posėdyje, apie tai praneša pirmininkui, nurodydami neatvykimo priežastį.

8.    Komisijos posėdis šaukiamas gavus kreipimąsi ar prašymą teikti humanitarinę pagalbą arba kreipimąsi ar prašymą teikti humanitarinę pagalbą, kurį paskelbia Jungtinės Tautos arba Jungtinių Tautų specializuotos agentūros, Tarptautinio Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimui priklausanti organizacija, kitos tarptautinės organizacijos arba Europos Sąjungos institucijos.

9.    Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jam nesant jo funkcijas atlieka kitas Komisijos išrinktas narys.

10.  Komisijos pirmininkas:

10.1. planuoja ir organizuoja Komisijos darbą;

10.2. šaukia Komisijos posėdžius ir jiems pirmininkauja, sudaro Komisijos posėdžių darbotvarkę;

10.3. pristato Komisijos posėdyje svarstomus klausimus;

10.4. pasirašo Komisijos posėdžių protokolus ir kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus.

11.  Komisijos sekretorius:

11.1. informuoja Komisijos narius apie posėdžio datą, laiką ir darbotvarkę;

11.2. parengia Komisijos posėdžio medžiagą;

11.3. protokoluoja Komisijos posėdžius;

11.4. vadovaudamasis Komisijos posėdžio protokolu, informuoja Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministeriją Nuostatų 4.4 punkte nustatyta tvarka ir surašo rekomendaciją Savivaldybės tarybai dėl sprendimo suteikti humanitarinę pagalbą priėmimo Nuostatų 4.5 punkte nustatyta tvarka.

12.  Komisijos nariai, įgyvendindami Komisijos tikslus ir funkcijas, turi ir kitų teisės aktuose numatytų teisių bei pareigų.

13. Komisijos sprendimai priimami Komisijos posėdyje atviru balsavimu posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai (laikoma, kad balsai pasiskirstė po lygiai tada, kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš, taip pat kai balsų už gauta tiek pat, kiek prieš ir susilaikiusių kartu sudėjus), balsuojama dar kartą. Jeigu balsavus dar kartą balsai pasiskirsto po lygiai, daroma 5–10 minučių pertrauka ir balsuojama trečią kartą. Jei balsavus trečią kartą balsai pasiskirsto po lygiai, balsavimą lemia posėdžio pirmininko balsas. Komisijos narys, nesutinkantis su daugumos sprendimu, turi teisę raštu ar žodžiu pareikšti atskirąją nuomonę, kuri yra pridedama prie posėdžio protokolo ir  kurią privaloma užprotokoluoti.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-217, 2024-09-26, paskelbta TAR 2024-12-18, i. k. 2024-22366

 

14.  Komisijos posėdžio protokolas surašomas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15.  Visus Komisijos posėdžių procedūrinius klausimus, nenumatytus šiuose Nuostatuose, sprendžia posėdžio pirmininkas.

16.  Nuostatai keičiami, pildomi ir pripažįstami netekusiais galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

17.  Komisijos posėdžių metu daromas garso ir vaizdo įrašas. Komisijos posėdžiai, išskyrus uždarus Komisijos posėdžius, transliuojami tiesiogiai ir Komisijos posėdžių garso ir vaizdo įrašai Dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka saugomi informacinėse laikmenose ir skelbiami viešai reglamento nustatyta tvarka Savivaldybės interneto svetainėje. Svarstant valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančią, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, susijusią informaciją ir (ar) teisės aktų, kuriuose yra valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančios, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, susijusios informacijos, projektus, posėdžių garso ir vaizdo įrašai neviešinami.

 

___________________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-217, 2024-09-26, paskelbta TAR 2024-12-18, i. k. 2024-22366

Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 18 d. sprendimo Nr. T-117 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo, Panevėžio rajono savivaldybės humanitarinės pagalbos teikimo komisijos sudarymo ir jos veiklos nuostatų patvirtinimo" pakeitimo