Suvestinė redakcija nuo 2020-04-03 iki 2021-08-26
Sprendimas paskelbtas: TAR 2016-11-18, i. k. 2016-27075
PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VELŽIO KOMUNALINIO ŪKIO DIREKTORIAUS DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2016 m. lapkričio 17 d. Nr. T-190
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 26 d. nutarimo Nr. 598 „Dėl viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė arba kai valstybė turi daugumą balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, vadovų darbo apmokėjimo“ 7 punktą, Savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti pridedamus:
1.2. Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio kriterijų sąrašą (pridedama).
Papunkčio pakeitimai:
Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869
2. Nustatyti viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio II kategoriją.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869
Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Patvirtinta
Panevėžio rajono savivaldybės tarybos
2016 m. lapkričio 17 d.
sprendimu Nr. T-190
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VELŽIO KOMUNALINIO ŪKIO DIREKTORIAUS DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio (toliau vadinama – viešoji įstaiga) direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos apraše (toliau vadinama – Aprašas) reglamentuojama viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo tvarka.
II. DARBO UŽMOKESČIO NUSTATYMO SĄLYGOS
3. Viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinė alga susideda iš pastoviosios dalies ir kintamosios dalies:
3.1. Mėnesinės algos pastovioji dalis nustatoma koeficientais (pagal šio Aprašo 1 priedą), taikant Lietuvos Respublikos Seimo nustatytą Lietuvos Respublikos valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų ir valstybės tarnautojų pareiginės algos (atlyginimo) bazinį dydį, atsižvelgiant į viešosios įstaigos kategoriją ir taikant Aprašo 5 punkto nuostatas.
3.2. Mėnesinės algos kintamoji dalis priklauso nuo viešosios įstaigos veiklos rezultatų ir nustatoma atsižvelgiant į praėjusių metų veiklos rezultatų vertinimo rodiklius (įstaigos tikslų įgyvendinimas pagal atitinkamų metų strateginiame ar metiniame veiklos plane nustatytus vertinimo kriterijus, suteiktų viešųjų paslaugų apimties didėjimą, darbo laiko sąnaudų viešosioms paslaugoms teikti mažėjimą ir (ar) kitus rodiklius). Konkrečius viešosios įstaigos veiklos vertinimo rodiklius nustato Savivaldybės meras. Viešosios įstaigos direktorius ne vėliau kaip iki einamųjų finansinių metų gruodžio 20 dienos pateikia ataskaitą apie numatytų rodiklių įvykdymą. Savivaldybės mero potvarkis dėl viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio priimamas iki kitų finansinių metų pradžios. Mėnesinės algos kintamoji dalis nustatoma finansiniams metams ir negali viršyti 50 procentų direktoriui nustatytos mėnesinės algos pastoviosios dalies. Už laikotarpį nuo Aprašo patvirtinimo iki 2018 m. sausio 1 d. viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinės algos kintamoji dalis negali viršyti 30 procentų direktoriui nustatytos mėnesinės algos pastoviosios dalies. Naujai į pareigas priimtam viešosios įstaigos direktoriui mėnesinės algos kintamoji dalis nustatoma ne anksčiau nei po 6 mėnesių nuo darbo pradžios.
4. Viešosios įstaigos kategorija nustatoma Savivaldybės tarybos sprendimu pagal viešosios įstaigos skirstymo į kategorijas kriterijus (pagal šio Aprašo 2 priedą). Jeigu viešoji įstaiga įvertinta:
5. Pagal viešosios įstaigos kategoriją nustatyta viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinė alga (pastovioji dalis kartu su kintamąja dalimi) negali viršyti praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos darbuotojų vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio, apskaičiuoto pagal šio Aprašo 6 punktu, penkių dydžių.
6. Viešosios įstaigos darbuotojų vidutinis mėnesinis darbo užmokestis apskaičiuojamas taip:
6.1. Praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos darbo apmokėjimo lėšos dalijamos iš to ketvirčio viešosios įstaigos vidutinio sąlyginio darbuotojų skaičiaus ir dalijamos iš 3;
6.2. Viešosios įstaigos darbuotojų, nurodytų šio Aprašo 6.1 papunktyje, darbo apmokėjimo lėšos yra visų rūšių darbo užmokestis už atliktą darbą ar dirbtą laiką, įskaitant įvairias priemokas, priedus, nuolatines ir vienkartines premijas, apmokėjimas už nedirbtą laiką (atostogas, prastovas ir pan.);
6.3. Į darbo apmokėjimo lėšas neįskaitomos viešosios įstaigos darbuotojams mokamos išeitinės išmokos ir kompensacijos, materialinė pašalpa, ligos pašalpos, mokamos laikino nedarbingumo metu, išmokos pagal rangos, autorines ir kitas civilines sutartis, viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo ir skatinimo lėšos, taip pat delspinigiai už laiku neišmokėtą darbo užmokestį, dotacijos darbuotojams maitinti, kompensacinės išmokos (butų nuomos, komunalinių paslaugų, už mėnesinius transporto bilietus ir pan.), negrąžintos lėšos, panaudotos gyvenamiesiems namams ir butams statyti, ligos pašalpos ir kitos su darbo apmokėjimu nesusijusios išmokos.
6.4. Viešosios įstaigos vidutinis sąlyginis darbuotojų skaičius nustatomas visų darbuotojų per ataskaitinį ketvirtį apmokėtas valandas dalijant iš viešojoje įstaigoje nustatytos mėnesio darbo laiko normos ir dalijant iš 3. Darbuotojai, nedirbę dėl prastovos ar nemokamų atostogų, laikomi dirbančiais visą jiems nustatytą darbo laiką ir yra įtraukiami į viešosios įstaigos vidutinį sąlyginį darbuotojų skaičių. Į vidutinį sąlyginį darbuotojų skaičių neįtraukiamas viešosios įstaigos direktorius, darbuotojai, išėję nėštumo ir gimdymo atostogų, atostogų vaikui prižiūrėti, pašaukti į privalomąją karo tarnybą ar alternatyviąją krašto apsaugos tarnybą, praktikantai, mokiniai ir teisėtvarkos institucijų sulaikyti darbuotojai.
7. Viešosios įstaigos direktoriui už gerus darbo rezultatus ir gerai atliktas pareigas pasibaigus finansiniams metams ir patvirtinus finansinių ataskaitų rinkinius iš sutaupytų viešosios įstaigos lėšų, skirtų darbo užmokesčiui, gali būti skiriama premija, kuri negali būti didesnė už vienos mėnesinės algos pastoviąją dalį.
8. Viešosios įstaigos direktoriui už dalyvavimą Europos Sąjungos, tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių finansuojamuose paramos teikimo arba Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo ir paramos demokratijai projektuose, kuriuos įgyvendinant vykdoma su viešosios įstaigos misija ir tikslais susijusi veikla, gavus Savivaldybės mero leidimą dėl papildomo darbo, iš Europos Sąjungos, tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių lėšų pagal paramos teikimo projektų sutartyse nustatytas sąlygas ir įkainius gali būti mokamos vienkartinės ar periodinės išmokos, kurios nėra įskaičiuojamos į viešosios įstaigos direktoriaus darbo užmokestį, apskaičiuotą pagal šio Aprašo nustatytą viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo tvarką ir dydžius. Už laiką, kurį viešosios įstaigos direktorius dalyvauja minėtuose paramos teikimo projektuose ir už kurį gauna išmokas iš Europos Sąjungos, tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių lėšų, skirtų minėtiems paramos teikimo projektams įgyvendinti, darbo užmokestis, apskaičiuotas pagal šio Aprašo nustatytą viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo tvarką ir dydžius, viešosios įstaigos direktoriui nemokamas.
9. Viešosios įstaigos direktoriui gali būti skiriama iki 5 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio materialinė pašalpa, kai materialinė būklė sunki dėl jo paties ligos, šeimos narių (sutuoktinio, vaiko (įvaikio), motinos, tėvo (įmotės, įtėvio) ligos ar mirties, stichinės nelaimės ar turto netekimo, jeigu yra viešosios įstaigos direktoriaus rašytinis prašymas ir pateikti atitinkami tai patvirtinantys dokumentai. Mirus viešosios įstaigos direktoriui, materialinė pašalpa išmokama jo šeimos nariams, jeigu yra mirusio viešosios įstaigos direktoriaus šeimos narių rašytinis prašymas ir pateikti atitinkami tai patvirtinantys dokumentai.
10. Viešosios įstaigos direktoriui, su kuriuo darbo sutartis nutraukiama šalių susitarimu, gali būti išmokama kompensacija, kurios suma negali viršyti 2 jo vidutinių mėnesinių darbo užmokesčių, apskaičiuotų pagal Darbuotojo, valstybės tarnautojo ir žvalgybos pareigūno vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2003 m. gegužės 27 d. nutarimu Nr. 650 „Dėl Darbuotojo, valstybės tarnautojo ir žvalgybos pareigūno vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
11. Viešosios įstaigos direktoriaus konkretų mėnesinės algos pastoviosios dalies dalį (koeficientą) ir kintamąją dalį, kitus konkrečius darbo apmokėjimo, premijavimo bei materialinės paramos dydžius nustato Savivaldybės meras, vadovaudamasis Aprašu. Viešosios įstaigos direktoriaus darbo užmokestis, premijavimas, materialinės pašalpos bei kompensacijos mokamos iš viešosios įstaigos lėšų.
III SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12. Viešosios įstaigos direktoriui gali būti taikomos ir kitos Lietuvos Respublikos darbo kodekse, kituose teisės aktuose nustatytos darbo apmokėjimo sąlygos, neaptartos šiame Apraše.
13. Nustačius šio Aprašo 3.2 papunktyje nurodytus rodiklius, nuo kurių priklausys viešosios įstaigos vadovų mėnesinės algos kintamoji dalis, viešai šie rodikliai skelbiami viešosios įstaigos interneto svetainėje tuo pačiu metu, kai yra skelbiami viešųjų įstaigų vadovų atlyginimų dydžiai Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.
Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio
direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos
aprašo
1 priedas
VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ MĖNESINĖS ALGOS PASTOVIOSIOS DALIES DYDŽIŲ SĄRAŠAS
Viešųjų įstaigų kategorijos |
Koeficientai (Lietuvos Respublikos valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų ir valstybės tarnautojų pareiginės algos (atlyginimo) baziniais dydžiais) |
I |
13,3–14,5 |
II |
11,9–13,3 |
III |
10,5–11,9 |
IV |
8,9–10,5 |
V |
7,3–8,9 |
Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio
direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos
aprašo
2 priedas
VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ SKIRSTYMO Į KATEGORIJAS KRITERIJŲ SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Kriterijai |
Balai |
1. |
Viešosios įstaigos veiklos pobūdis: |
|
1.1. |
Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą daugiau negu vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje |
50 |
1.2. |
Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje |
30 |
2. |
Viešosios įstaigos veiklos ir (arba) sprendimų galiojimo ribos: |
|
2.1. |
Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą šalies mastu |
20 |
2.2. |
Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą tam tikro (-ų) regiono (-ų) mastu, arba teikia paramą gyvenamosios vietovės bendruomenėms |
10 |
3. |
Įstaigos veiklos apimtis: |
|
3.1. |
Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo didesnės nei 434 430 eurų ir viršijo išlaidas |
20 |
3.2. |
Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 144 810 eurų iki 434 430 eurų ir viršijo išlaidas |
10 |
3.3. |
Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 28 962 eurų, tačiau nesiekė 144 810 eurų ir viršijo išlaidas |
5 |
4. |
Viešosios įstaigos žmogiškieji ištekliai: |
|
4.1. |
Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo didesnis nei 500 |
20 |
4.2. |
Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 101 iki 500 |
10 |
4.3. |
Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 5 iki 100 |
5 |
5. |
Specialiosios sąlygos: |
|
5.1. |
Vykdo veiklą, skatinančią mokslo žinių ir technologijų sklaidos procesus, sudaro sąlygas komercinti mokslinių tyrimų rezultatus, skatinti mokslo ir verslo ryšius, propaguoti inovacijų kultūrą, steigtis įmonėms, atliksiančioms taikomųjų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės) plėtros darbus ir diegsiančioms inovacijas, organizuoja ir vykdo eksperimentinę veiklą, skirtą naujoms technologijoms ir gamybos metodams kurti |
20 |
5.2. |
Vykdo formalųjį švietimą (išskyrus aukštąsias mokyklas) |
20 |
5.3. |
Vykdo neformalųjį švietimą, teikia pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai |
10 |
5.4. |
Moko valstybės tarnautojus |
10 |
5.5. |
Vykdo veiklą, susijusią su klimato kaitos kontrole |
10 |
5.6. |
Administruoja projektus, finansuojamus iš Europos Sąjungos, tarptautinių institucijų ir (arba) valstybės lėšų ir vykdo šių projektų priežiūrą |
10 |
Pastabos:
1. Nustatant viešosios įstaigos vertinimo kriterijų sumą balais, vertinama po vieną 1–4 grupių kriterijų (pavyzdžiui, 1.1 arba 1.2), o 5 grupės (iš 5.1–5.6) – tiek kriterijų, kiek viešosios įstaigos veiklos sričių jie atitinka.
2. Sąvoka „regionas“ apibrėžta Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatyme.
3. Sąvoka „pajamos už teikiamas paslaugas“ apibrėžta Pelno nesiekiančių ribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų buhalterinės apskaitos ir finansinių ataskaitų sudarymo ir pateikimo ir politinių kampanijų dalyvių neatlygintinai gauto turto ir paslaugų įvertinimo taisyklėse, patvirtintose finansų ministro.
Patvirtinta
Panevėžio rajono savivaldybės tarybos
2016 m. lapkričio 17 d. sprendimu Nr. T-190
(Panevėžio rajono savivaldybės tarybos
2020 m. balandžio 2 d. sprendimo Nr. T-76
redakcija)
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VELŽIO KOMUNALINIO ŪKIO KRITERIJŲ SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Kriterijai |
Balai |
1. |
Viešosios įstaigos veiklos pobūdis: |
|
1.1. |
Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą daugiau negu vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje |
50 |
1.2. |
Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje Pagal VAĮ 4 straipsnį, viešojo administravimo subjektų sistemą sudaro valstybinio administravimo subjektai ir savivaldybių administravimo subjektai. Pagal VAĮ 4 straipsnio 5 dalį, savivaldybių administravimo subjektai – tai savivaldybių institucijos ar įstaigos, jų valstybės tarnautojai ir pareigūnai, savivaldybės įmonės, viešosios įstaigos, kurių savininkė ar dalininkė yra savivaldybė, asociacijos, įgalioti atlikti viešąjį administravimą. Taigi, atsakant į klausimą, ar VšĮ Velžio komunalinis ūkis yra viešojo administravimo subjektas, būtina įvertinti tai, ar šios įstaigos dalininkė yra savivaldybė, taip pat tai, ar ši įstaiga yra įgaliota atlikti viešąjį administravimą. VšĮ Velžio komunalinio ūkio dalininkė yra Panevėžio rajono savivaldybė. Dėl kitos sąlygos (įgaliojimų atlikti viešąjį administravimą) egzistavimo, pažymėtina, kad pagal VAĮ 4(1) straipsnio 1 dalies 1 punktą, savivaldybės įstaigoms ir kitiems viešojo administravimo subjektams viešojo administravimo įgaliojimai, be kita ko, gali būti suteikti įstatymais. Lietuvos Respublikos statybos įstatymo (toliau – SĮ) 24 straipsnio 17 dalyje nustatyta, kad inžinerinių tinklų ir susisiekimo komunikacijų savininkas (valdytojas) ar naudotojas, išduoda arba motyvuotai atsisako išduoti prisijungimo sąlygas per 10 darbo dienų nuo statytojo (užsakovo) prašymo išduoti šias sąlygas gavimo dienos. Sprendimas išduoti ar atsisakyti išduoti prisijungimo sąlygas yra administracinio sprendimo priėmimas, todėl tokia subjekto veikla patenka į viešojo administravimo sritį VAĮ 2 straipsnio 1 dalies prasme. VšĮ Velžio komunalinis ūkis eksploatuoja Panevėžio rajono vandentiekio bei nuotekų tinklus. VšĮ Velžio komunalinis ūkis, be kita ko, išduoda prisijungimo sąlygas, o tai reiškia, kad šiai savivaldybės įstaigai yra suteikti viešojo administravimo įgaliojimai. |
30 |
2. |
Viešosios įstaigos veiklos ir (arba) sprendimų galiojimo ribos: |
|
2.1. |
Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą šalies mastu |
20 |
2.2. |
Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą tam tikro (-ų) regiono (-ų) mastu, arba teikia paramą gyvenamosios vietovės bendruomenėms Įstaiga teikia viešąsias paslaugas Panevėžio rajono savivaldybės teritorijoje: · centralizuoto šilumos tiekimo organizavimas; · centralizuotas vandens tiekimas; · buitinių nuotekų surinkimas ir valymas; · daugiabučių namų administravimas; · gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimas |
10 |
3. |
Įstaigos veiklos apimtis: |
|
3.1. |
Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo didesnės nei 434 430 eurų ir viršijo išlaidas |
20 |
3.2. |
Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 144 810 eurų iki 434 430 eurų ir viršijo išlaidas |
10 |
3.3. |
Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 28 962 eurų, tačiau nesiekė 144 810 eurų ir viršijo išlaidas |
5 |
4. |
Viešosios įstaigos žmogiškieji ištekliai: |
|
4.1. |
Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo didesnis nei 500 |
20 |
4.2. |
Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 101 iki 500 |
10 |
4.3. |
Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 5 iki 100 2019 m. vidutinis darbuotojų skaičius 75 |
5 |
5. |
Specialiosios sąlygos: |
|
5.1. |
Vykdo veiklą, skatinančią mokslo žinių ir technologijų sklaidos procesus, sudaro sąlygas komercinti mokslinių tyrimų rezultatus, skatinti mokslo ir verslo ryšius, propaguoti inovacijų kultūrą, steigtis įmonėms, atliksiančioms taikomųjų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės) plėtros darbus ir diegsiančioms inovacijas, organizuoja ir vykdo eksperimentinę veiklą, skirtą naujoms technologijoms ir gamybos metodams kurti |
20 |
5.2. |
Vykdo formalųjį švietimą (išskyrus aukštąsias mokyklas) |
20 |
5.3. |
Vykdo neformalųjį švietimą, teikia pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai Priima atlikti praktiką asmenis, Užimtumo tarnybos siųstus persikvalifikuoti ar kitose mokymosi įstaigose įgijusius gretutinę profesiją |
10 |
5.4. |
Moko valstybės tarnautojus |
10 |
5.5. |
Vykdo veiklą, susijusią su klimato kaitos kontrole: · vykdo daugiabučių namų renovaciją, kurios metu sumažinamas šilumos energijos suvartojimas; · mažinamas iškastinio kuro naudojimas eksploatuojamose katilinėse · neefektyvūs, didelio galingumo katilai katilinėse keičiami į mažesnio galingumo kūrenamus biokuru granulėmis, medžio skiedra; · 2017–2019 m. keturios neefektyvios kieto kuro katilinės, kūrenamos anglimi ir malkomis, rekonstruotos, sumontuojant jose oras-vanduo šilumos siurblius, kurie į aplinką neišmeta CO2 dujų |
10 |
5.6. |
Administruoja projektus, finansuojamus iš Europos Sąjungos, tarptautinių institucijų ir (arba) valstybės lėšų ir vykdo šių projektų priežiūrą Įgyvendinami projektai ir vykdoma jų priežiūra: · „Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemų statyba · Daugiabučių namų renovacijos projektai (šiuo metu įgyvendinamas Energinio efektyvumo didinimo programos 6-asis kvietimas) |
10 |
|
Iš viso |
75 |
Priedo pakeitimai:
Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869
Pakeitimai:
1.
Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869
Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 17 d. sprendimo Nr. T-190 „Dėl viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo