Sprendimas netenka galios 2024-01-27:

Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-4, 2024-01-25, paskelbta TAR 2024-01-26, i. k. 2024-01287

Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 17 d. sprendimo Nr. T-190 „Dėl viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pripažinimo netekusiu galios

 

Suvestinė redakcija nuo 2021-08-27 iki 2024-01-26

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2016-11-18, i. k. 2016-27075

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VELŽIO KOMUNALINIO ŪKIO DIREKTORIAUS DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. lapkričio 17 d. Nr. T-190

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 26 d. nutarimo Nr. 598 „Dėl viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė arba kai valstybė turi daugumą balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, vadovų darbo apmokėjimo“ 7 punktą, Savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti pridedamus:

1.1. Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos aprašą;

1.2. Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio kriterijų sąrašą (pridedama).

Papunkčio pakeitimai:

Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869

 

2. Nustatyti viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio II kategoriją.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869

 

3. Sprendimas įsigalioja nuo 2017 m. sausio 1 d.

Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Povilas Žagunis

 

Patvirtinta

Panevėžio rajono savivaldybės tarybos

2016 m. lapkričio 17 d.

sprendimu Nr. T-190

 

 

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VELŽIO KOMUNALINIO ŪKIO DIREKTORIAUS DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio (toliau vadinama – viešoji įstaiga) direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos apraše (toliau vadinama – Aprašas) reglamentuojama viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo tvarka.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis  Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 26 d. nutarimu Nr. 598 „Dėl viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė arba kai valstybė turi daugumą balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, vadovų darbo apmokėjimo“.

 

II. DARBO UŽMOKESČIO NUSTATYMO SĄLYGOS

 

3. Viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinė alga susideda iš pastoviosios dalies ir kintamosios dalies:

3.1. Mėnesinės algos pastovioji dalis nustatoma koeficientais (pagal šio Aprašo 1 priedą), taikant Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintą atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų, valstybės tarnautojų, valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojų pareiginės algos (atlyginimo) bazinį dydį, atsižvelgiant į viešosios įstaigos kategoriją ir taikant Aprašo 5 punkto nuostatas;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. T-162, 2021-08-26, paskelbta TAR 2021-08-26, i. k. 2021-17983

 

3.2. Mėnesinės algos kintamoji dalis priklauso nuo viešosios įstaigos veiklos rezultatų ir nustatoma atsižvelgiant į praėjusių metų veiklos rezultatų vertinimo rodiklius (įstaigos tikslų įgyvendinimas pagal atitinkamų metų strateginiame ar metiniame veiklos plane nustatytus vertinimo kriterijus, suteiktų viešųjų paslaugų apimties didėjimą, darbo laiko sąnaudų viešosioms paslaugoms teikti mažėjimą ir (ar) kitus rodiklius). Konkrečius viešosios įstaigos veiklos vertinimo rodiklius nustato Savivaldybės meras. Viešosios įstaigos direktorius ne vėliau kaip iki einamųjų finansinių metų gruodžio 20 dienos pateikia ataskaitą apie numatytų rodiklių įvykdymą. Savivaldybės mero potvarkis dėl viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinės algos kintamosios dalies dydžio priimamas iki kitų finansinių metų pradžios. Mėnesinės algos kintamoji dalis nustatoma finansiniams metams ir negali viršyti 50 procentų direktoriui nustatytos mėnesinės algos pastoviosios dalies. Už laikotarpį nuo Aprašo patvirtinimo iki 2018 m. sausio 1 d. viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinės algos kintamoji dalis negali viršyti 30 procentų direktoriui nustatytos mėnesinės algos pastoviosios dalies. Naujai į pareigas priimtam viešosios įstaigos direktoriui mėnesinės algos kintamoji dalis nustatoma ne anksčiau nei po 6 mėnesių nuo darbo pradžios.

4. Viešosios įstaigos kategorija nustatoma Savivaldybės tarybos sprendimu pagal viešosios įstaigos skirstymo į kategorijas kriterijus (pagal šio Aprašo 2 priedą). Jeigu viešoji įstaiga įvertinta:

4.1. 100 ir daugiau balų, ji priskiriama I kategorijai;

4.2. 70–95 balais, ji priskiriama II kategorijai;

4.3. 50–65 balais, ji priskiriama III kategorijai;

4.4. 0–45 balais, ji priskiriama IV kategorijai.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. T-162, 2021-08-26, paskelbta TAR 2021-08-26, i. k. 2021-17983

 

4.5. Neteko galios nuo 2021-08-27

Papunkčio naikinimas:

Nr. T-162, 2021-08-26, paskelbta TAR 2021-08-26, i. k. 2021-17983

 

5. Pagal viešosios įstaigos kategoriją nustatyta viešosios įstaigos direktoriaus mėnesinė alga (pastovioji dalis kartu su kintamąja dalimi) negali viršyti praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos darbuotojų vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio, apskaičiuoto pagal šio Aprašo 6 punktu, penkių dydžių.

6. Viešosios įstaigos darbuotojų vidutinis mėnesinis darbo užmokestis apskaičiuojamas taip:

6.1. Praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos darbo apmokėjimo lėšos dalijamos iš to ketvirčio viešosios įstaigos vidutinio sąlyginio darbuotojų skaičiaus ir dalijamos iš 3;

6.2. Viešosios įstaigos darbuotojų, nurodytų šio Aprašo 6.1 papunktyje,  darbo apmokėjimo lėšos yra visų rūšių darbo užmokestis už atliktą darbą ar dirbtą laiką, įskaitant įvairias priemokas, priedus, nuolatines ir vienkartines premijas, apmokėjimas už nedirbtą laiką (atostogas, prastovas ir pan.);

6.3. Į darbo apmokėjimo lėšas neįskaitomos viešosios įstaigos darbuotojams mokamos išeitinės išmokos ir kompensacijos, materialinė pašalpa, ligos pašalpos, mokamos laikino nedarbingumo metu, išmokos pagal rangos, autorines ir kitas civilines sutartis, viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo ir skatinimo lėšos, taip pat delspinigiai už laiku neišmokėtą darbo užmokestį, dotacijos darbuotojams maitinti, kompensacinės išmokos (butų nuomos, komunalinių paslaugų, už mėnesinius transporto bilietus ir pan.), negrąžintos lėšos, panaudotos gyvenamiesiems namams ir butams statyti, ligos pašalpos  ir kitos su darbo apmokėjimu nesusijusios išmokos.

6.4. Viešosios įstaigos vidutinis sąlyginis darbuotojų skaičius nustatomas visų darbuotojų  per ataskaitinį ketvirtį apmokėtas valandas dalijant iš viešojoje įstaigoje nustatytos mėnesio darbo laiko normos ir dalijant iš 3. Darbuotojai, nedirbę dėl prastovos ar nemokamų atostogų, laikomi dirbančiais visą jiems nustatytą darbo laiką ir yra įtraukiami į viešosios įstaigos vidutinį sąlyginį darbuotojų skaičių. Į vidutinį sąlyginį darbuotojų skaičių neįtraukiamas viešosios įstaigos direktorius, darbuotojai, išėję nėštumo ir gimdymo atostogų, atostogų vaikui prižiūrėti, pašaukti į privalomąją karo tarnybą ar alternatyviąją krašto apsaugos tarnybą, praktikantai, mokiniai ir teisėtvarkos institucijų sulaikyti darbuotojai.

7. Viešosios įstaigos direktoriui už gerus darbo rezultatus ir gerai atliktas pareigas pasibaigus finansiniams metams ir patvirtinus finansinių ataskaitų rinkinius iš sutaupytų viešosios įstaigos lėšų, skirtų darbo užmokesčiui, gali būti skiriama premija, kuri negali būti didesnė už vienos mėnesinės algos pastoviąją dalį.

8. Viešosios įstaigos direktoriui už dalyvavimą Europos Sąjungos, tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių finansuojamuose paramos teikimo arba Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo ir paramos demokratijai projektuose, kuriuos įgyvendinant vykdoma su viešosios įstaigos misija ir tikslais susijusi veikla, gavus Savivaldybės mero leidimą dėl papildomo darbo, iš Europos Sąjungos, tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių lėšų pagal paramos teikimo projektų sutartyse nustatytas sąlygas ir įkainius gali būti mokamos vienkartinės ar periodinės išmokos, kurios nėra įskaičiuojamos į viešosios įstaigos direktoriaus darbo užmokestį, apskaičiuotą pagal šio Aprašo nustatytą viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo tvarką ir dydžius. Už laiką, kurį viešosios įstaigos direktorius dalyvauja minėtuose paramos teikimo projektuose ir už kurį gauna išmokas iš Europos Sąjungos, tarptautinių organizacijų, užsienio valstybių lėšų, skirtų minėtiems paramos teikimo projektams įgyvendinti, darbo užmokestis, apskaičiuotas pagal šio Aprašo nustatytą viešosios įstaigos direktoriaus darbo apmokėjimo tvarką ir dydžius, viešosios įstaigos direktoriui nemokamas.

9. Viešosios įstaigos direktoriui gali būti skiriama iki 5 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio materialinė pašalpa, kai materialinė būklė sunki dėl jo paties ligos, šeimos narių (sutuoktinio, vaiko (įvaikio), motinos, tėvo (įmotės, įtėvio) ligos ar mirties, stichinės nelaimės ar turto netekimo, jeigu yra viešosios įstaigos direktoriaus rašytinis prašymas ir pateikti atitinkami tai patvirtinantys dokumentai. Mirus viešosios įstaigos direktoriui, materialinė pašalpa išmokama jo šeimos nariams, jeigu yra mirusio viešosios įstaigos direktoriaus šeimos narių rašytinis prašymas ir pateikti atitinkami tai patvirtinantys dokumentai.

10. Viešosios įstaigos vadovui, su kuriuo darbo sutartis nutraukiama šalių susitarimu, gali būti išmokama kompensacija, kurios suma negali viršyti 2 jo vidutinių mėnesinių darbo užmokesčių, apskaičiuotų pagal Vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso įgyvendinimo“.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-162, 2021-08-26, paskelbta TAR 2021-08-26, i. k. 2021-17983

 

11. Viešosios įstaigos direktoriaus konkretų mėnesinės algos pastoviosios dalies dalį (koeficientą) ir kintamąją dalį, kitus konkrečius darbo apmokėjimo, premijavimo bei materialinės paramos dydžius nustato Savivaldybės meras, vadovaudamasis Aprašu. Viešosios įstaigos direktoriaus darbo užmokestis, premijavimas, materialinės pašalpos bei kompensacijos mokamos iš viešosios įstaigos lėšų.

 

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

12. Viešosios įstaigos direktoriui gali būti taikomos ir kitos Lietuvos Respublikos darbo kodekse, kituose teisės aktuose nustatytos darbo apmokėjimo sąlygos, neaptartos šiame Apraše.

13. Nustačius šio Aprašo 3.2 papunktyje nurodytus rodiklius, nuo kurių priklausys viešosios įstaigos vadovų mėnesinės algos kintamoji dalis, viešai šie rodikliai skelbiami viešosios įstaigos interneto svetainėje tuo pačiu metu, kai yra skelbiami viešųjų įstaigų vadovų atlyginimų dydžiai Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 „Dėl  Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

14. Šis Aprašas gali būti keičiamas, papildomas Savivaldybės tarybos sprendimu.

_______________

 

Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio

direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos

aprašo (Panevėžio rajono savivaldybės

tarybos 2021 m. rugpjūčio 26 d. sprendimo

Nr. T-162 redakcija)

1 priedas

 

VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ MĖNESINĖS ALGOS PASTOVIOSIOS DALIES DYDŽIŲ SĄRAŠAS

 

 

Viešųjų įstaigų kategorijos

Koeficientai (Lietuvos Respublikos valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų, valstybės tarnautojų, valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojų pareiginės algos (atlyginimo) baziniais dydžiais)

I

13,3–14,5

II

11,9–13,3

III

10,5–11,9

IV

8,9–10,5

 

 

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T-162, 2021-08-26, paskelbta TAR 2021-08-26, i. k. 2021-17983

 

 

Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio

direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos

aprašo

2 priedas

 

VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ SKIRSTYMO Į KATEGORIJAS KRITERIJŲ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Kriterijai

Balai

1.

Viešosios įstaigos veiklos pobūdis:

 

1.1.

Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą daugiau negu vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje

50

1.2.

Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje

30

2.

Viešosios įstaigos veiklos ir (arba) sprendimų galiojimo ribos:

 

2.1.

Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą šalies mastu

20

2.2.

Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą tam tikro (-ų) regiono (-ų) mastu, arba teikia paramą gyvenamosios vietovės bendruomenėms

10

3.

Įstaigos veiklos apimtis:

 

3.1.

Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo didesnės nei 434 430 eurų ir viršijo išlaidas

20

3.2.

Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 144 810 eurų iki 434 430 eurų ir viršijo išlaidas

10

3.3.

Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 28 962 eurų, tačiau nesiekė 144 810 eurų ir viršijo išlaidas

5

4.

Viešosios įstaigos žmogiškieji ištekliai:

 

4.1.

Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo didesnis nei 500

20

4.2.

Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 101 iki 500

10

4.3.

Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 5 iki 100

5

5.

Specialiosios sąlygos:

 

5.1.

Vykdo veiklą, skatinančią mokslo žinių ir technologijų sklaidos procesus, sudaro sąlygas komercinti mokslinių tyrimų rezultatus, skatinti mokslo ir verslo ryšius, propaguoti inovacijų kultūrą, steigtis įmonėms, atliksiančioms taikomųjų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės) plėtros darbus ir diegsiančioms inovacijas, organizuoja ir vykdo eksperimentinę veiklą, skirtą naujoms technologijoms ir gamybos metodams kurti

20

5.2.

Vykdo formalųjį švietimą (išskyrus aukštąsias mokyklas)

20

5.3.

Vykdo neformalųjį švietimą, teikia pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai

10

5.4.

Moko valstybės tarnautojus

10

5.5.

Vykdo veiklą, susijusią su klimato kaitos kontrole

10

5.6.

Administruoja projektus, finansuojamus iš Europos Sąjungos, tarptautinių institucijų ir (arba) valstybės lėšų ir vykdo šių projektų priežiūrą

10

 

Pastabos:

1. Nustatant viešosios įstaigos vertinimo kriterijų sumą balais, vertinama po vieną 1–4 grupių kriterijų (pavyzdžiui, 1.1 arba 1.2), o 5 grupės (iš 5.1–5.6) – tiek kriterijų, kiek viešosios įstaigos veiklos sričių jie atitinka.

2. Sąvoka „regionas“ apibrėžta Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatyme.

3. Sąvoka „pajamos už teikiamas paslaugas“ apibrėžta Pelno nesiekiančių ribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų buhalterinės apskaitos ir finansinių ataskaitų sudarymo ir pateikimo ir politinių kampanijų dalyvių neatlygintinai gauto turto ir paslaugų įvertinimo taisyklėse, patvirtintose finansų ministro.

__________________

 

Patvirtinta

Panevėžio rajono savivaldybės tarybos

2016 m. lapkričio 17 d. sprendimu Nr. T-190

(Panevėžio rajono savivaldybės tarybos

2020 m. balandžio 2 d. sprendimo Nr. T-76

redakcija)

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VELŽIO KOMUNALINIO ŪKIO KRITERIJŲ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Kriterijai

Balai

1.

Viešosios įstaigos veiklos pobūdis:

 

1.1.

Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą daugiau negu vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje

50

1.2.

Viešosios įstaigos, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka įgaliotos atlikti viešąjį administravimą vienoje Lietuvos Respublikos įstatymo pavestoje valdymo srityje

Pagal VAĮ 4 straipsnį, viešojo administravimo subjektų sistemą sudaro valstybinio administravimo subjektai ir savivaldybių administravimo subjektai. Pagal VAĮ 4 straipsnio 5 dalį, savivaldybių administravimo subjektai – tai savivaldybių institucijos ar įstaigos, jų valstybės tarnautojai ir pareigūnai, savivaldybės įmonės, viešosios įstaigos, kurių savininkė ar dalininkė yra savivaldybė, asociacijos, įgalioti atlikti viešąjį administravimą. Taigi, atsakant į klausimą, ar VšĮ Velžio komunalinis ūkis yra viešojo administravimo subjektas, būtina įvertinti tai, ar šios įstaigos dalininkė yra savivaldybė, taip pat tai, ar ši įstaiga yra įgaliota atlikti viešąjį administravimą.

VšĮ Velžio komunalinio ūkio dalininkė yra Panevėžio rajono savivaldybė. Dėl kitos sąlygos (įgaliojimų atlikti viešąjį administravimą) egzistavimo, pažymėtina, kad pagal VAĮ 4(1) straipsnio 1 dalies 1 punktą, savivaldybės įstaigoms ir kitiems viešojo administravimo subjektams viešojo administravimo įgaliojimai, be kita ko, gali būti suteikti įstatymais.

Lietuvos Respublikos statybos įstatymo (toliau – SĮ) 24 straipsnio 17 dalyje nustatyta, kad inžinerinių tinklų ir susisiekimo komunikacijų savininkas (valdytojas) ar naudotojas, išduoda arba motyvuotai atsisako išduoti prisijungimo sąlygas per 10 darbo dienų nuo statytojo (užsakovo) prašymo išduoti šias sąlygas gavimo dienos. Sprendimas išduoti ar atsisakyti išduoti prisijungimo sąlygas yra administracinio sprendimo priėmimas, todėl tokia subjekto veikla patenka į viešojo administravimo sritį VAĮ 2 straipsnio 1 dalies prasme.

VšĮ Velžio komunalinis ūkis eksploatuoja Panevėžio rajono vandentiekio bei nuotekų tinklus. VšĮ Velžio komunalinis ūkis, be kita ko, išduoda prisijungimo sąlygas, o tai reiškia, kad šiai savivaldybės įstaigai yra suteikti viešojo administravimo įgaliojimai.

30

2.

Viešosios įstaigos veiklos ir (arba) sprendimų galiojimo ribos:

 

2.1.

Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą šalies mastu

20

2.2.

Viešosios įstaigos tenkina viešuosius interesus, vykdydamos visuomenei naudingą veiklą tam tikro (-ų) regiono (-ų) mastu, arba teikia paramą gyvenamosios vietovės bendruomenėms

Įstaiga teikia viešąsias paslaugas Panevėžio rajono savivaldybės teritorijoje:

·    centralizuoto šilumos tiekimo organizavimas;

·    centralizuotas vandens tiekimas;

·    buitinių nuotekų surinkimas ir valymas;

·    daugiabučių namų administravimas;

·    gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimas

10

3.

Įstaigos veiklos apimtis:

 

3.1.

Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo didesnės nei 434 430 eurų ir viršijo išlaidas

20

3.2.

Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 144 810 eurų iki 434 430 eurų ir viršijo išlaidas

10

3.3.

Viešosios įstaigos, kurių praėjusių metų pajamos už jų teikiamas paslaugas buvo nuo 28 962 eurų, tačiau nesiekė 144 810 eurų ir viršijo išlaidas

5

4.

Viešosios įstaigos žmogiškieji ištekliai:

 

4.1.

Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo didesnis nei 500

20

4.2.

Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 101 iki 500

10

4.3.

Viešosios įstaigos, kuriose praėjusiais metais vidutinis darbuotojų skaičius buvo nuo 5 iki 100

2019 m. vidutinis darbuotojų skaičius 75

5

5.

Specialiosios sąlygos:

 

5.1.

Vykdo veiklą, skatinančią mokslo žinių ir technologijų sklaidos procesus, sudaro sąlygas komercinti mokslinių tyrimų rezultatus, skatinti mokslo ir verslo ryšius, propaguoti inovacijų kultūrą, steigtis įmonėms, atliksiančioms taikomųjų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės (socialinės) plėtros darbus ir diegsiančioms inovacijas, organizuoja ir vykdo eksperimentinę veiklą, skirtą naujoms technologijoms ir gamybos metodams kurti

20

5.2.

Vykdo formalųjį švietimą (išskyrus aukštąsias mokyklas)

20

5.3.

Vykdo neformalųjį švietimą, teikia pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai

Priima atlikti praktiką asmenis, Užimtumo tarnybos siųstus persikvalifikuoti ar kitose mokymosi įstaigose įgijusius gretutinę profesiją

10

5.4.

Moko valstybės tarnautojus

10

5.5.

Vykdo veiklą, susijusią su klimato kaitos kontrole:

·    vykdo daugiabučių namų renovaciją, kurios metu sumažinamas šilumos energijos suvartojimas;

·    mažinamas iškastinio kuro naudojimas eksploatuojamose katilinėse
(2019 m. akmens anglimi buvo kūrenama tik viena katilinė);

·    neefektyvūs, didelio galingumo katilai katilinėse keičiami į mažesnio galingumo kūrenamus biokuru granulėmis, medžio skiedra;

·    2017–2019 m. keturios neefektyvios kieto kuro katilinės, kūrenamos anglimi ir malkomis, rekonstruotos, sumontuojant jose oras-vanduo šilumos siurblius, kurie į aplinką neišmeta CO2 dujų

10

5.6.

Administruoja projektus, finansuojamus iš Europos Sąjungos, tarptautinių institucijų ir (arba) valstybės lėšų ir vykdo šių projektų priežiūrą

Įgyvendinami projektai ir vykdoma jų priežiūra:

·    „Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemų statyba
Paįstrio k., Gegužinės k. ir Ėriškių k. Panevėžio r.“;

·    Daugiabučių namų renovacijos projektai (šiuo metu įgyvendinamas  Energinio efektyvumo didinimo programos 6-asis kvietimas)

10

 

Iš viso

75

 

__________________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-76, 2020-04-02, paskelbta TAR 2020-04-02, i. k. 2020-06869

Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 17 d. sprendimo Nr. T-190 „Dėl viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Panevėžio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-162, 2021-08-26, paskelbta TAR 2021-08-26, i. k. 2021-17983

Dėl Panevėžio rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 17 d. sprendimo Nr. T-190 „Dėl Viešosios įstaigos Velžio komunalinio ūkio direktoriaus darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo