Suvestinė redakcija nuo 2018-04-26 iki 2018-12-31
Sprendimas paskelbtas: TAR 2017-12-13, i. k. 2017-20017
ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2017 m. lapkričio 29 d. Nr. T-221
Švenčionys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymo 63 straipsnio 5 punktu, Švenčionių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Švenčionių rajono savivaldybės tarybos
2017 m. lapkričio 29 d. sprendimu Nr. T-221
ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS
SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS
RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Švenčionių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) visuomenės sveikatos specialiosios programos (toliau – Specialioji programa) rengimą, Specialiosios programos sveikatos projektų finansavimo tvarką, reikalavimus pareiškėjams ir partneriams, sveikatos projektų paraiškoms, sveikatos projektų atrankos konkurso skelbimą, paraiškų pateikimą, vertinimą, atranką, viešinimą, sveikatos projektų finansavimo sutarčių sudarymą, kontrolę ir atskaitomybę.
2. Specialiosios programos paskirtis – Savivaldybėje vykdomos visuomenės sveikatinimo priemonių rėmimas iš visuomenės sveikatos rėmimo specialiajai programai skirtų lėšų.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-65, 2018-04-12, paskelbta TAR 2018-04-25, i. k. 2018-06524
3. Specialioji programa sudaroma iš priemonių, skirtų įgyvendinti savivaldybės kompleksines ir tikslines sveikatinimo priemonių programas bei kituose strateginiuose dokumentuose numatytas visuomenės sveikatinimo priemones, Savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos (toliau - Bendruomenės sveikatos taryba) nustatytas Specialiosios programos prioritetines kryptis.
II SKYRIUS
SPECIALIOSIOS PROGRAMOS RENGIMAS
4. Specialioji programa rengiama atsižvelgiant į Lietuvos sveikatos programos, Nacionalinės sveikatos tarybos, Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijas, sveikatos priežiūros plėtojimą Savivaldybės strateginiame plėtros plane, Savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos ataskaitos rezultatus.
6. Specialiosios programos priemonių atrankos būdai:
6.1. Specialiosios programos tiksliniai asignavimai Savivaldybės strateginiuose dokumentuose (Savivaldybės strateginiame veiklos plane, kompleksinėse ir tikslinėse sveikatinimo priemonių programose ar kt.), numatytoms sveikatinimo priemonėms įgyvendinti;
7. Specialiojoje programoje turi būti šios dalys: tikslas, uždaviniai, prioritetai, programos lėšos, programos įgyvendinimo finansavimas, programos įgyvendinimas, vertinimo kriterijai, laukiami rezultatai.
8. Specialiąją programą kartu su Specialiosios programos įgyvendinimo priemonių planu vieniems metams rengia Savivaldybės gydytojas arba jo funkcijas atliekantis specialistas (toliau – Specialistas), atsižvelgdamas į Bendruomenės sveikatos tarybos pasiūlymus ir nustatytas Specialiosios programos prioritetines kryptis. Specialiąją programą tvirtina Savivaldybės taryba ne vėliau kaip iki balandžio 1 d.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-65, 2018-04-12, paskelbta TAR 2018-04-25, i. k. 2018-06524
III SKYRIUS
SVEIKATOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKA
10. Maksimali Specialiosios programos lėšų suma skiriama vieno sveikatos projekto (toliau – Projektas) veikloms įgyvendinti, negali viršyti 4000 Eur, jei Bendruomenės sveikatos taryba nusprendžia kitaip, vertindama projekto svarbą Savivaldybės gyventojams.
11. Specialiosios programos lėšomis finansuojami tik tie projektai, kurių tikslai, uždaviniai ir veiklos susijusios su visuomenės sveikata, sveikatos išsaugojimu, stiprinimu, stebėjimu, sauga. Įprastinės/kasdienės įstaigų/organizacijų veiklos gali būti finansuojamos tik iš dalies.
12. Atsižvelgiant į Savivaldybės gyventojų poreikius, vykdomą sveikatos politiką, teisės aktus, atsiradusias nenumatytas problemas sveikatos srityje, Savivaldybės tarybos patvirtintą Specialiosios programos sąmatą Bendruomenės sveikatos tarybos siūlymu Savivaldybės administracija gali skirti Specialiosios programos lėšas konkrečiai problemai spręsti. Lėšos skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – Administracijos direktorius) įsakymu.
13. Tinkamos finansuoti Projekto išlaidomis laikoma:
13.1. su Projekto remiama veikla tiesiogiai susijusios, realios, pagrįstos, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu, patiriamos Projekto įgyvendinimo metu bei planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas, išlaidos;
13.2. Projekto vykdytojų darbo užmokesčio, socialinio draudimo įmokų, įmokų į Garantinį fondą išlaidos. Jeigu Projekto vykdytojo (asmenys tiesiogiai vykdantys Projektą, išskyrus buhalterinę apskaitą tvarkančius asmenis) veikla, susijusi su Projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į Projekto išlaidas įskaičiuojamas užmokestis tik už tą laiką, kuris bus skirtas Projekto veiklai vykdyti (su Projekte numatyta tiksline grupe tiesiogiai dirbti ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą);
13.3. mažaverčių priemonių, prekių ir reikmenų, kurie eksploatuojami ne ilgiau negu vienerius metus, įsigijimo išlaidos arba kurių įsigijimo vertė yra mažesnė už Vyriausybės nustatytą minimalią ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo vertę;
13.5. Projekto vykdytojų ir dalyvių transporto (degalų, bilietų įsigijimo) išlaidos, kelionių (kelionės į Projekto vykdymo vietą ir grįžimo atgal) faktinės išlaidos;
13.6. patalpų nuomos Projekto veiklai išlaidos. Šios išlaidos gali sudaryti ne daugiau kaip 25 proc. visų Projekto išlaidų;
14. Netinkamos finansuoti Projekto išlaidomis laikoma:
14.6. patalpų eksploatavimo (šildymo, elektros ir dujų energijos, vandens, nuotekų šalinimo) išlaidos;
14.10. patalpų, nuosavybės teise priklausančių Projekto paraišką teikiančiai įstaigai/organizacijai ar Savivaldybei, nuomos Projekto veiklai išlaidos;
14.12. užsienio svečių dalyvavimo (kelionės, maitinimo, apgyvendinimo ir kt.) Projekto veiklose išlaidos;
14.13. Projekte dirbančių darbuotojų atvykimo iš namų į Projekto vykdymo vietą ir grįžimo į namus transporto išlaidos;
14.15. reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;
14.16. Projekto vykdytojo apskaitoje neužregistruotos ir nepagrįstos išlaidos (jas patvirtinančių arba jų apmokėjimą įrodančių dokumentų originalais);
14.17. su įprastine/kasdiene Pareiškėjo ir (ar) partnerio veikla susijusios išlaidos arba tas veiklas atlieka kitos įstaigos/organizacijos ir jos visiškai patenkina Savivaldybės gyventojų poreikį.
15. Prireikus Projekto lėšos gali būti perkeliamos iš vienos Projekto išlaidų sąmatos eilutės į kitą, bet ne daugiau kaip 10 proc. sąmatos eilutės vertės. Dėl lėšų perkėlimo Projekto teikėjas kreipiasi į Specialistą su motyvuotu rašytiniu prašymu. Sutikimus duoda Specialisto siūlymu Bendruomenės sveikatos tarybos.
16. Specialiosios programos lėšos, nepanaudotos einamaisiais biudžetiniais metais, perkeliamos kitiems metams numatytoms sveikatinimo priemonėms finansuoti.
17. Specialiosios programos lėšos kaupiamos atskiroje Savivaldybės administracijos banko sąskaitoje.
IV SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PARTNERIAMS
19. Paraiškas gali teikti biudžetinės ir viešosios įstaigos, asociacijos, nevyriausybinės organizacijos, veikiančios pagal Lietuvos Respublikoje galiojančius įstatymus. Pareiškėjų veikla turi būti susijusi su visuomenės sveikatos funkcijų vykdymu: visuomenės sveikatos stiprinimu, stebėsena, sveikatos išsaugojimu. Galimi partneriai yra valstybės ar savivaldybės įstaigos, policijos komisariatai, nevyriausybinės organizacijos, rėmėjai (užsienio šalių fondai, privatūs asmenys).
20. Projektui neskiriamas finansavimas, jeigu:
20.2. įstaiga/organizacija turi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
20.3. įstaigos/organizacijos paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidingą arba melagingą informaciją;
20.4. tarp Savivaldybės administracijos ir įstaigos/organizacijos vyksta teisminiai ginčai dėl įstaigos/organizacijos padaryto ankstesnių Projektų įgyvendinimo sąlygų pažeidimo ar yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad įstaiga/organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų;
20.5. įstaiga/organizacija nepateikė praėjusių metų Projekto įgyvendinimo dalykinės ataskaitos ir (ar) finansinių ataskaitų ir išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijų;
21. Vienam Projektui finansuoti paraišką gali teikti kelios įstaigos ir (ar) organizacijos, pasirašiusios jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį (toliau – Pareiškėjas). Jungtinės veiklos sutartis privalo atitikti Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatytus jungtinės veiklos sutarčiai keliamus reikalavimus.
V SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTŲ PARAIŠKOMS
23. Projekto paraiška turi būti pasirašyta įstaigos/organizacijos įgalioto asmens ir patvirtinta įstaigos/organizacijos antspaudu, jei jį privalo turėti.
24. Kartu su Projekto paraiška pareiškėjas privalo pateikti šiuos dokumentus:
24.1. Pareiškėjo (ir partnerio) įstatų (nuostatų) kopiją. Įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios turi pateikti kanonų, statutų ar kitų normų išrašą;
24.2. Pareiškėjo (ir partnerio) asmens, turinčio teisę veikti įstaigos/organizacijos vardu, pasirašytą pažymą (2 priedas);
25. Projekto paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba, atspausdinta A4 formato lapuose ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta į aplanką. Kartu su Projekto paraiška teikiami dokumentai turi būti parengti lietuvių kalba. Visi Projekto paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Rankiniu būdu užpildytos Projekto paraiškos nebus nagrinėjamos.
VI SKYRIUS
PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO SKELBIMAS IR PARAIŠKŲ PATEIKIMAS
27. Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas atsakingas darbuotojas (toliau – Atsakingas darbuotojas) apie Projektų atrankos konkursą skelbia Savivaldybės interneto svetainėje ir vietos spaudoje ne vėliau kaip likus 30 dienų iki galutinio paraiškų pateikimo termino. Skelbime nurodomos paraiškų pateikimo sąlygos, prioritetinės kryptys, paraiškų pateikimo terminas, kurį nustato Bendruomenės sveikatos tarybos siūlymu Savivaldybės administracijos direktorius.
28. Projektų paraiškos pateikiamos Savivaldybės administracijai adresu (Vilniaus g. 19, 18116 Švenčionys).
29. Pareiškėjas turi pateikti du Projekto paraiškos egzempliorius ir kartu su paraiška kompiuterinėje laikmenoje pateikti elektroninės paraiškos kartu su pridedamais dokumentais versiją (Microsoft Word (*. Doc) formatu). Ant elektroninės laikmenos turi būti nurodytas Pareiškėjo pavadinimas.
30. Projekto paraiška su priedais, paraiškos kopija ir elektronine laikmena pateikiami viename užklijuotame voke. Ant voko turi būti nurodytas įstaigos/organizacijos pavadinimas ir adresas, žyma „Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos sveikatos projektų atrankos konkursui“.
31. Projekto paraiška turi būti pateikta paštu registruotu laišku, įteikta per kurjerį arba Pareiškėjo ar jo įgalioto asmens asmeniškai. Jeigu paraiška pateikiama paštu arba per kurjerį, pašto žymoje nurodyta išsiuntimo ar pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip paskutinė paraiškų pateikimo termino diena. Kitais būdais, tai yra faksu, elektroniniu paštu arba kitais adresais, išsiųstos paraiškos nevertinamos.
32. Pareiškėjas gali pateikti Savivaldybės administracijai ne daugiau kaip vieną paraišką. Jei pateikiamos kelios paraiškos, vertinama pirmiau pateikta.
33. Įteikusiam ar atsiuntusiam paraišką Pareiškėjui nedelsiant išsiunčiamas paraiškos registravimo patvirtinimas.
34. Gautos Projektų paraiškos registruojamos. Projektų paraiškos, gautos po paraiškų pateikimo termino, nevertinamos. Pareiškėjui apie tai pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.
35. Pareiškėjai rengdami paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas Projektų paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia Atsakingas darbuotojas telefonu, elektroniniu paštu, paštu. Konsultuojančio Atsakingo darbuotojo vardas, pavardė ir kontaktai nurodomi skelbime apie Projektų atrankos konkursą. Informacija pareiškėjams teikiama iki paskutinės Projektų paraiškų pateikimo termino dienos.
VII SKYRIUS
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
36. Projektų paraiškos vertinamos per 10 kalendorinių dienų nuo paskutinės Projektų paraiškų pateikimo termino dienos.
39. Bendruomenės sveikatos tarybos narys negali dalyvauti vertinant Projekto paraišką, jei jis yra pareiškėju, Projekto vadovu, atstovu ar jei yra kitų aplinkybių, keliančių privačių ir viešųjų interesų konfliktą. Bendruomenės sveikatos tarybos narys apie tai informuoja Bendruomenės sveikatos tarybą iki Projekto paraiškos vertinimo pradžios ir nusišalina nuo Projekto paraiškos vertinimo.
40. Bendruomenės sveikatos tarybos narių dalyvavimas posėdyje, kai vykdomas Projektų paraiškų vertinimas ir atranka, yra privalomas. Jei Bendruomenės sveikatos tarybos narys negali atvykti į posėdį, apie tai iš anksto turi pranešti Bendruomenės sveikatos tarybos pirmininkui, o jo nesant – sekretoriui, nurodydamas nedalyvavimo priežastį. Vertinant Projektų paraiškas ir vykdant Projektų atranką Bendruomenės sveikatos tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 visų tarybos narių.
41. Prieš pradedant Projektų atranką Bendruomenės sveikatos taryba patikrina:
41.1. ar pareiškėjas ir (ar) partneris atitinka šio Tvarkos aprašo 18-21 punktuose nustatytus reikalavimus;
42. Patikrinus Projektų paraiškų atitiktį šio Tvarkos aprašo 41 punkte nurodytiems reikalavimams, Bendruomenės sveikatos taryba sprendžia dėl paraiškų, kurios įformintos ir (ar) pateiktos ne pagal reikalavimus, vertinimo.
43. Jeigu Projekto paraiška pateikta ne pagal reikalavimus (paraiška užpildyta ne visa, nepateikti reikalaujami jos priedai, paraiška pateikta po paraiškų pateikimo termino, paraiška pasirašyta asmens, neturinčio teisės veikti įstaigos/organizacijos vardu, ir (ar) nepatvirtinta įstaigos/organizacijos antspaudu, jei jį privalo turėti ar pan.), paraiška nevertinama. Nusprendus, kad teikiant Projekto paraišką padarytos klaidos yra neesminės, Bendruomenės sveikatos taryba gali paprašyti Pareiškėjo per jos nurodytą terminą ištaisyti pastebėtas klaidas.
44. Bendruomenės sveikatos taryba Projektus vertina pagal šiuos vertinimo kriterijus:
44.1. Projekto aktualumas, naudingumas, efektyvumas (ar Projekte numatytos priemonės atitinka Specialiojoje programoje nustatytus prioritetus; ar aiškiai pagrįstas priemonės būtinumas, aktualumas; ar aiškiai apibūdinta žmonių grupė, kuriai skirta priemonė; ar pakankamas Projekto dalyvių, gausiančių paslaugas skaičius);
44.2. Projekto turinys ir veiklos organizavimas (ar Projekto tikslai ir uždaviniai konkretūs, realūs, suformuluoti aiškiai, susiję su rezultatais; ar siūlomas Projekto veiklos planas detalus, nuoseklus, išsamus; ar įstaigos/organizacijos turimi žmogiškieji resursai yra pakankami Projektui įgyvendinti; ar laukiami Projekto rezultatai yra susiję su Projekte numatyta veikla, yra konkretūs, realiai pasiekiami).
45. Projektų paraiškų vertinimo rezultatai, nurodant Projektų privalumus ir trūkumus, pateikiami Bendruomenės sveikatos tarybos posėdžio protokole.
46. Įvertinus Projektų paraiškas Bendruomenės sveikatos taryba priima sprendimą dėl siūlymų finansuoti Projektus (finansuoti Projektą; nefinansuoti Projekto; Projektą finansuoti iš dalies) ir rekomenduojamų atskirų Projektų finansavimo sumų.
47. Bendruomenės sveikatos taryba priima sprendimus, atsižvelgiant į tais metais pateiktų Projektų paraiškų skaičių, visuomenės sveikatos stebėsenos duomenis, sveikatinimo priemonių aktualumą, Specialiosios programos lėšas. Bendruomenės sveikatos tarybos sprendimai priimami bendru sutarimu. Nesant sutarimo, Bendruomenės sveikatos tarybos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių tarybos narių balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Bendruomenės sveikatos tarybos pirmininko balsas.
48. Projektų paraiškų vertinimo metu gali būti siūloma mažesnė, nei paraiškoje nurodyta suma ar nefinansuoti Projekto, jeigu:
48.2. vykdant ankstesnį Projektą, finansuotą Specialiosios programos lėšomis, Pareiškėjas ir (ar) partneris nepanaudojo visų skirtų lėšų;
48.3. visiems pateiktiems Projektams negali būti skirta visa prašoma suma pagal turimas Specialiosios programos lėšas;
49. Jeigu Projektui įgyvendinti skiriama mažesnė, nei paraiškoje nurodyta suma, Pareiškėjas turi teisę sumažinti Projekto įgyvendinimo darbų mastą, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio.
VIII SKYRIUS
PROJEKTŲ FINANSAVIMO SUTARČIŲ SUDARYMAS
51. Apie Savivaldybės tarybos sprendimą, kuriuo Projektams skiriamos Specialiosios programos lėšos, Atsakingas darbuotojas Pareiškėjus informuoja raštu.
52. Su pareiškėju Projekto finansavimo sutartis (3priedas) (toliau – Sutartis) sudaroma per 30 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo priėmimo. Projekto finansavimo sutartį pasirašo Administracijos direktorius.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-65, 2018-04-12, paskelbta TAR 2018-04-25, i. k. 2018-06524
53. Kartu su Sutartimi turi būti pateikiama paraiška, Projekto išlaidų sąmata bei skirtų lėšų poreikio detalizavimas. Visi dokumentai pateikiami dviem egzemplioriais.
54. Jei per šio Tvarkos aprašo 51 punkte nurodytą terminą pareiškėjas nepasirašo Sutarties, Projektas nefinansuojamas.
55. Informacija apie atrinktus finansuoti ir nefinansuoti projektus/priemones skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje www.svencionys.lt.
IX SKYRIUS
KONTROLĖ IR ATSKAITOMYBĖ
57. Už Projekto lėšų tinkamą panaudojimą, paslaugų apimčių ir kokybinių parametrų įvykdymą, Projekto įgyvendinimo dalykinės ataskaitos (4 priedas) ir Finansų ministro patvirtintos formos biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitų pateikimą atsako Pareiškėjas.
58. Pareiškėjai atsiskaito Savivaldybės administracijai už gautų lėšų panaudojimą, pateikdami Finansų ministro patvirtintų formų ketvirtinę ir metinę biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas bei išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas. Ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 10 d. Finansų ministro patvirtintos formos metinė biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaita pateikiama su Projekto įgyvendinimo dalykine ataskaita.
59. Lėšos neskiriamos, jei Pareiškėjo vadovas nepateikė praėjusių metų Projekto įgyvendinimo dalykinės ataskaitos, neatsiskaitė už lėšų panaudojimą šio Tvarkos aprašo nustatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal tikslinę paskirtį.
60. Už Specialiosios programos lėšų apskaitą atsako Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.
61. Specialiosios programos lėšų naudojimą tikrina ir vertina Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius, Projekto išlaidų sąmatos veiklos auditą atlieka Švenčionių rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.
Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo
1 priedas
__________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos/organizacijos pavadinimas)
SVEIKATOS PROJEKTO PARAIŠKA
_____________ Nr. ___________
Projekto pavadinimas:
|
1. Informacija apie projektą teikiančią įstaigą, organizaciją:
1.1. Informacija apie projektą teikiančią įstaigą/organizaciją |
Pareiškėjo pavadinimas |
|
1.1. Įmonės kodas |
|
|
1.1. Atsiskaitomoji sąskaita, banko pavadinimas, banko kodas |
|
|
1.1. Įstaigos/organizacijos disponuojami resursai |
|
|
1.1. Įstaigos/organizacijos aprašymas (įsikūrimo data, vykdyti projektai, materialinė bazė) |
|
|
1.1. Buveinės adresas, pašto indeksas |
|
|
1.1. Telefonas |
|
|
1.1. Faksas |
|
|
1.1. El. p. adresas |
|
|
1.2. Informacija apie projekto vadovą |
Vardas, pavardė |
|
1.1. Darbovietės pavadinimas |
|
|
1.1. Pagrindinės pareigos |
|
|
1.1. Kvalifikacija (pridėti CV) |
|
|
1.1. Telefonas |
|
|
1.1. Faksas |
|
|
1.1. El. p. adresas |
|
2. Projekto įgyvendinimo partneriai (nurodykite projekto vykdymo partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas, policijos komisariatai, nevyriausybinės organizacijos, rėmėjai (užsienio šalių fondai, privatūs asmenys)) ir glaustai apibrėžkite įstaigos/organizacijos vaidmenį projekte (aprašykite kiekvieną numatomą projekto partnerį):
3. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą problemą):
4. Projekto uždaviniai (specifiniai uždaviniai, kurie bus įgyvendinti siekiant tikslo):
4.1.
4.2.
4.3.
5. Žmonių grupės (dalyvių), kuriai skirtas projektas apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius).
6. Projektas skirtas (x – pažymėkite, kuriai sveikatos sričiai skirtas projektas):
¨ neinfekcinių ligų ir traumų profilaktikai ir kontrolei;
¨ skendimo prevencija;
¨ užkrečiamųjų ligų profilaktikai ir kontrolei;
¨ alkoholio, tabako ir kitų psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijai;
¨ psichikos sveikatos stiprinimo, savižudybių ir smurto prevencijai;
¨ vaikų ir jaunimo sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo;
¨ gyventojų sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo skatinimo;
¨ burnos ertmės organų ligų profilaktikai;
¨ bendruomenės sveikatos stiprinimo, sveikatos mokymo, šeimos planavimo-konsultavimo, sveikatos žinių populiarinimo ir visuomenės sveikatos propagavimo;
¨ gyvenamosios aplinkos sveikatinimo;
¨ savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos;
¨ triukšmo prevencijos;
¨ prevencinės medicinos;
¨ kitų sričių (įrašykite)....................................................................................................
...................................................................................................................................................
7. Situacijos analizė (glaustai aprašykite konkrečią problemą (jos aktualumą), kurią sieks spręsti projektas, pageidautina remtis svariais argumentais, statistiniais duomenimis, analizėmis).
8. Priemonių planas (kiekvienam uždaviniui pateikite įgyvendinimo priemones, nurodykite pagrindinius planavimo, organizavimo, įgyvendinimo etapus)
Uždavinys |
Priemonės pavadinimas |
Atsakingi vykdytojai |
Įvykdymo terminas |
Lėšų poreikis (Eur)
|
Pastabos |
4.1. |
4.1.1. 4.1.2. 4.1.3. |
4.1.1. 4.1.2. |
4.1.1. 4.1.2. |
4.1.1. 4.1.2. |
4.1.1. 4.1.2. |
4.2. |
|
|
|
|
|
4.3. |
|
|
|
|
|
Iš viso (visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšos): |
|
|
9. Projekto efektyvumo vertinimo kriterijai (numatykite realiai pasiekiamus ir pamatuojamus vertinimo kriterijus):
9.1.
9.2.
9.3.
10. Laukiami rezultatai (trumpai aprašykite kiekvieną laukiamą rezultatą):
10.1.
10.2.
10.3.
PASTABOS: Pateikiami 2 popieriniai ir 1 elektroninėje laikmenoje Projekto paraiškos ir jos priedų egzemplioriai.
Ant voko nurodyti „Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos sveikatos projektų atrankos konkursui“.
Projekto koordinatorius: |
||||||
|
|
|
|
|
||
(pareigų pavadinimas)
|
(vardas pavardė) |
(parašas) |
||||
Įstaigos/organizacijos vadovas: |
|
|||||
|
|
|
|
|
||
(pareigų pavadinimas) |
(vardas pavardė) |
(parašas) |
||||
|
|
A. V. |
||||
____________________
Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo
2 priedas
PAŽYMA
20 m. d.
______________________
(sudarymo vieta)
_____________________________________________________________________________
(įstaigos/organizacijos pavadinimas, teisinė forma, kodas)
Eil. Nr. |
Informacija apie įstaigą/organizaciją * |
Taip |
Ne |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Įstaiga/organizacija yra likviduojama, įstaigos/organizacijos veikla sustabdyta ar apribota |
|
|
2. |
Įstaiga/organizacija turi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (pridėti SODROS ir Valstybinės mokesčių inspekcijos pažymas) |
|
|
3. |
Tarp Švenčionių rajono savivaldybės administracijos ir įstaigos/organizacijos vyksta teisminiai ginčai dėl įstaigos/organizacijos padaryto ankstesnių projektų įgyvendinimo sąlygų pažeidimo ar yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad įstaiga/organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų |
|
|
4. |
Įstaiga/organizacija pateikė praėjusiais metais vykdyto projekto metinės veiklos ataskaitą, finansines ataskaitas ir išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijas |
|
|
* pažymėti teisingą atsakymą. Teigiamai atsakius į 1-3 punktus detalizuoti aplinkybes.
Patvirtinu, kad pateikta informacija yra teisinga. Man žinoma, kad jeigu pažymoje pateikta informacija yra klaidinga ar melaginga, vadovaujantis Tvarkos aprašo 20 punktu, įstaigos/organizacijos pateiktam sveikatos projektui finansavimas neskiriamas.
Įstaigos/organizacijos vadovas __________________ ____________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
_____________________
Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo
3 priedas
SVEIKATOS PROJEKTO FINANSAVIMO
SUTARTIS Nr.
20 _____m. ___________________ d.
Švenčionys
Švenčionių rajono savivaldybės administracija, (toliau – Savivaldybės administracija) atstovaujama_____________________________________________________, veikiančio pagal ______________________________________________________________________________, ir
__________________________________________________________, (toliau – Projekto teikėjas)
(Projekto teikėjo pavadinimas)
atstovaujamas ______________________________________________________, veikiančio pagal ________________________________________________________________________________ toliau kartu vadinami šalys, atskirai – šalis, sudarėme šią sveikatos projekto finansavimo sutartį:
I SKYRIUS
SUTARTIES DALYKAS
1. Šioje sutartyje yra nustatoma pagal Švenčionių rajono savivaldybės tarybos patvirtintą Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiąją programą sveikatos projekto, kuriam įgyvendinti Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 20___ m. ____________ d. sprendimu Nr. ___ yra skirtos lėšos (toliau – Projekto finansavimo lėšos), finansavimo tvarka ir sąlygos.
2. Šia sutartimi finansuojamas sveikatos projektas ____________________________
(projekto pavadinimas)
_______________________________________________________________ (toliau – Projektas).
3. Savivaldybės administracija įsipareigoja pervesti Projekto finansavimo lėšas, o Projekto teikėjas įsipareigoja šias lėšas naudoti Projektui įgyvendinti ir už jas atsiskaityti šioje sutartyje nustatyta tvarka.
4. Bendra Projekto suma - ................................. Eur. ( ..................................................
........................................................ eurų);
4.1. Projektui įgyvendinti skiriama ..................... Eur. ( ..................................................
........................................................ eurų) iš savivaldybės biudžeto;
4.2. Projekto teikėjas skiria ................................ Eur. ( ...................................................
........................................................ eurų) ;
5. Projektas įgyvendinamas ______________________________________________
(nurodyti su partneriais ar be partnerių)
II SKYRIUS
ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
7. Savivaldybės administracija įsipareigoja:
7.1. pervesti Projekto finansavimo lėšas Projekto teikėjui pagal patvirtintą sveikatos projekto išlaidų sąmatą (pridedama);
8. Savivaldybės administracija turi teisę:
9. Projekto teikėjas įsipareigoja:
9.1. naudoti Projekto finansavimo lėšas tik pagal šios sutarties 2 punkte nurodytą tikslinę paskirtį;
9.3. laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, susijusių su projekto įgyvendinimu ir savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimu;
9.4. tinkamai tvarkyti Projekto išlaidų buhalterinę apskaitą taip, kad apskaitos informacija būtų objektyvi, pateikiama laiku, išsami ir naudinga vidaus ir išorės vartotojams;
9.5. fiksuoti visas su Projekto vykdymu susijusias ūkines ir kitas operacijas, saugoti su šiomis operacijomis susijusius dokumentus ir pateikti juos Savivaldybės administracijai ir savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimą kontroliuojančioms institucijoms;
9.6. kaip galima greičiau, bet ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie visus pasikeitimus, susijusius su Projekto įgyvendinimu ir sutartimi;
9.7. nepanaudotų Projekto finansavimo lėšų likutį grąžinti į Savivaldybės administracijos atsiskaitomąją sąskaitą ne vėliau kaip iki 20.... m. gruodžio 29 d.
III SKYRIUS
PROJEKTO FINANSAVIMO LĖŠŲ PERVEDIMO IR
UŽ JAS ATSISKAITYMO TVARKA
10. Finansuojamos gali būti tik su Projekto įgyvendinimu susijusios išlaidos, patirtos nuo sutarties sudarymo iki gruodžio 23 d.
11. Projekto finansavimo lėšos pervedamos Projekto teikėjui per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo.
12. Projekto teikėjas pasibaigus ketvirčiui iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 (penktos) dienos pateikia Savivaldybės administracijai Finansų ministro patvirtintos formos ketvirtinę biudžeto lėšų sąmatos vykdymo ataskaitą bei išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas.
13. Projekto teikėjas Savivaldybės administracijai už gautų lėšų panaudojimą pateikia Finansų ministro patvirtintų formų ketvirtinę ir metinę biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas bei išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas. Ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 10 d. su Finansų ministro patvirtintos formos metine biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaita pateikiama Projekto įgyvendinimo dalykinė ataskaita.
IV SKYRIUS
NENUGALIMA JĖGA (FORCE MAJEURE)
14. Šalis nėra atsakinga už kokių nors įsipareigojimų vykdymą ar netinkamą vykdymą, jeigu tai įvyko dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių. Šalys susitaria vadovautis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 patvirtintomis Atleidimo nuo atsakomybės, esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėmis.
V SKYRIUS
GINČŲ SPRENDIMO TVARKA
VI SKYRIUS
SUTARTIES GALIOJIMO TERMINAS
VII SKYRIUS
KITOS SĄLYGOS
19. Visi šios sutarties pakeitimai ir papildymai galioja, kai jie surašyti raštu ir patvirtinti abiejų šalių antspaudais bei jų įgaliotų atstovų parašais.
21. Tuo atveju, jeigu Projektas įgyvendinamas kartu su partneriu (partneriais), partneris (partneriai), įskaitant ir Projekto teikėją yra atsakingi už tinkamą sutarties vykdymą. Projekto teikėjas turi turėti teisę atstovauti visiems partneriams sutarties klausimais.
VIII SKYRIUS
ŠALIŲ REKVIZITAI
Švenčionių rajono savivaldybės administracija
Įstaigos kodas ............................................... ................................................................
Adresas ......................................................... ..............................................................
Sąskaita Nr. ................................................. ..............................................................
Bankas
Banko kodas
...................................... ...............................
_____________________ ____________________________
(parašas) (parašas)
A.V.
__________________________
Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo
4 priedas
(FORMA)
SVEIKATOS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO
DALYKINĖ ATASKAITA
_____________________
(data)
___________________
(sudarymo vieta)
5. Projekto partneriai ________________________________________________________
(aprašyti projekto partnerius, jų vaidmenį ir funkcijas)
6. Projekto vykdymo laikotarpis _______________________________________________
(nuo/iki, pažymėti, jeigu tęstinis)
7. Projektas skirtas (x – pažymėkite, kuriai sveikatos sričiai buvo skirtas projektas):
¨ neinfekcinių ligų ir traumų profilaktikai ir kontrolei;
¨ skendimo prevencija;
¨ užkrečiamųjų ligų profilaktikai ir kontrolei;
¨ alkoholio, tabako ir kitų psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencijai;
¨ psichikos sveikatos stiprinimo, savižudybių ir smurto prevencijai;
¨ vaikų ir jaunimo sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo;
¨ gyventojų sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo skatinimo;
¨ burnos ertmės organų ligų profilaktikai;
¨ bendruomenės sveikatos stiprinimo, sveikatos mokymo, šeimos planavimo-konsultavimo, sveikatos žinių populiarinimo ir visuomenės sveikatos propagavimo;
¨ gyvenamosios aplinkos sveikatinimo;
¨ savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos;
¨ triukšmo prevencijos;
¨ prevencinės medicinos;
¨ kitų sričių (įrašykite)
10. Projekto efektyvumo vertinimo lentelė (užpildyti):
Vertinimo kriterijai |
Vertinimo kriterijų skaičius |
|
Planuota |
Įvykdyta |
|
Pvz. Įvykusių renginių skaičius |
|
|
Pvz. Dalyvavusių / gavusių paslaugą skaičius |
|
|
......... |
|
|
11. Žmonių grupės (dalyvių), kuriai buvo skirtas projektas apibūdinimas (tikslinė grupė, asmenų skaičius, amžius).
Tikslinė grupė (x – pažymėkite visus tinkančius atsakymus):
¨ visi gyventojai (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite................................................;
¨ vaikai (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite.............................................................;
¨ jaunimas (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite.........................................................;
¨ suaugusieji (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite......................................................;
¨ vyrai (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite..............................................................;
¨ moterys (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite...........................................................;
¨ šeima (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite..............................................................;
¨ rizikos grupė (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite...................................................;
¨ bendruomenė (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite..................................................;
¨ savipagalbos grupė (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite ........................................;
¨ specialistai (nurodykite amžiaus grupę) detalizuokite .....................................................;
¨ kita (detalizuokite nurodykite amžiaus grupę).................................................................;
12. Savivaldybės bendruomenės tikslinių grupių gautos naudos apibūdinimas (užpildykite lentelę – nurodykite renginių, paskaitų, seminarų ir kt. priemonių skaičių ir pavadinimus, dalyvių, gavusių paslaugas skaičių, įsigytų prekių, inventoriaus pavadinimus ir kiekį, pirktų spaudinių pavadinimus ir kiekį, išleistų publikacijų, lankstinukų, atmintinių egzempliorių skaičių):
Paslaugos pavadinimas |
Dalyvių, prekių, straipsnių ir kt. priemonių skaičius |
Pvz. Seminaras „Traumatizmo prevencija“ |
|
Pvz. Pasitarimas (koks) |
|
Pvz. Diskusija... |
|
Pvz. Sporto varžybos ... |
|
Pvz. Straipsnis rajono spaudoje... |
|
Pvz. Informacinis pranešimai internete... |
|
13. Projekto viešinimas (užpildykite lentelę):
Informavimo ir viešinimo priemonės pavadinimas |
Įgyvendintų informavimo ir viešinimo priemonių skaičius |
Pvz. Laikraštis „................. “ (pavadinimas) |
Pvz. 1 straipsnis, pavadinimas, skelbtas 2015-09-01 |
Pvz. Savivaldybės tinklapis www.svencionys.lt |
... |
Pvz. Projekto vykdytojo tinklalapis |
.. |
Pvz. Aiškinamieji ir informaciniai stendai |
|
Pvz. Spaudos konferencija |
|
Pvz. Straipsnis respublikiniame žurnale |
|
Popieriniai, elektroniniai leidiniai |
Pvz. išdalinta 200 skrajučių, renginio pavadinimas, 2015-08-15 metu |
............................. |
|
15. Pasiūlymai (kaip tobulinti Savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimą, sveikatinimo priemonių projektų finansavimą ir įgyvendinimą)
PASTABOS: prie ataskaitos prašome pateikti veiklą įrodančių dokumentų kopijas (sąskaitas-faktūras, autorines sutartis, tyrimų medžiagą, dalyvių sąrašus, jei tokie buvo sudaromi ir pan.)
Projekto koordinatorius: |
||||||
|
|
|
|
|
||
(pareigų pavadinimas)
|
(vardas pavardė) |
(parašas) |
||||
Projekto teikėjo vadovas: |
|
|||||
|
|
|
A.V. |
|
||
(pareigų pavadinimas) |
(vardas pavardė) |
(parašas) |
||||
|
|
|
||||
_____________________
Pakeitimai:
1.
Švenčionių rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-65, 2018-04-12, paskelbta TAR 2018-04-25, i. k. 2018-06524
Dėl Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 2017 m. lapkričio 29 d. sprendimo Nr. T-221 „Dėl Švenčionių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos rengimo ir įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo