Rūšis: | Įsakymas | Priėmimo data: | 2005-04-13 | Galiojanti suvestinė redakcija: | Nėra | ||
Registravimo duomenys: | Nr. 1052210ISAK0003-131 | Įstaigos suteiktas Nr.: | 3-131 | Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą: | Nėra | ||
Galioja | Įsigalioja 2005-04-20 | Priėmė: | Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija | Pakeitimų projektai: | Nėra | ||
Ex post vertinimas: | Nėra | Paskelbta: | Valstybės žinios, 2005-04-19, Nr. 50-1653 | Eurovoc terminai: | Yra | ||
Ryšys su ES teisės aktais: | Nėra |
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2005 M. SAUSIO 27 D. ĮSAKYMO NR. 3-36 „DĖL PERVAŽŲ ĮRENGIMO IR NAUDOJIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2005 m. balandžio 13 d. Nr. 3-131
Vilnius
Pakeičiu Pervažų įrengimo ir naudojimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2005 m. sausio 27 d. įsakymu Nr. 3-36 „Dėl Pervažų įrengimo ir naudojimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 22-686), ir išdėstau šių taisyklių 39 punkto pirmąją pastraipą taip:
„39. Rekonstruojant ir tiesiant naujus automobilių kelius, prieigos turi būti tokios, kad ne mažesniu kaip 2 m atstumu nuo artimiausio bėgio automobilių kelio išilginis profilis būtų be nuolydžio (horizontalus), o kreivuose geležinkelio kelio ruožuose – su nuolydžiu, kurį lemia išorinio bėgio pakyla. Automobilių kelio prieigos prie pervažos ne mažesniu kaip 50 m atstumu turi būti projektuojamos su išilginiu ne didesniu kaip 3% nuolydžiu.“