Atgal
Dokumento dalys
Dokumento struktūra
Pagrindinė dalis
Preambulė
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
2.1 Punktas (2.1 p.)
2.2 Punktas (2.2 p.)
3 Punktas (3 p.)
3.1 Punktas (3.1 p.)
3.2 Punktas (3.2 p.)
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
Parašo vieta
Patvirtinta EKSPERIMENTINĖ MOKYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMO IR PASKIRSTYMO METODIKA
1 Skyrius BENDROSIOS NUOSTATOS
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
2.1 Punktas (2.1 p.)
2.2 Punktas (2.2 p.)
2.3 Punktas (2.3 p.)
2.4 Punktas (2.4 p.)
2.5 Punktas (2.5 p.)
3 Punktas (3 p.)
3.1 Punktas (3.1 p.)
3.2 Punktas (3.2 p.)
3.3 Punktas (3.3 p.)
2 Skyrius MOKYMO LĖŠŲ APSKAIČIAVIMAS
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
6 Punktas (6 p.)
6.1 Punktas (6.1 p.)
6.2 Punktas (6.2 p.)
6.3 Punktas (6.3 p.)
6.4 Punktas (6.4 p.)
7 Punktas (7 p.)
7.1 Punktas (7.1 p.)
7.2 Punktas (7.2 p.)
8 Punktas (8 p.)
9 Punktas (9 p.)
9.1 Punktas (9.1 p.)
9.2 Punktas (9.2 p.)
9.3 Punktas (9.3 p.)
10 Punktas (10 p.)
11 Punktas (11 p.)
12 Punktas (12 p.)
3 Skyrius MOKYMO LĖŠŲ PASKIRSTYMAS
13 Punktas (13 p.)
13.1 Punktas (13.1 p.)
13.1.1 Punktas (13.1.1 p.)
13.1.2 Punktas (13.1.2 p.)
13.1.3 Punktas (13.1.3 p.)
13.1.4 Punktas (13.1.4 p.)
13.2 Punktas (13.2 p.)
13.2.1 Punktas (13.2.1 p.)
13.2.2 Punktas (13.2.2 p.)
14 Punktas (14 p.)
15 Punktas (15 p.)
16 Punktas (16 p.)
16.1 Punktas (16.1 p.)
16.2 Punktas (16.2 p.)
16.3 Punktas (16.3 p.)
16.4 Punktas (16.4 p.)
16.5 Punktas (16.5 p.)
16.6 Punktas (16.6 p.)
16.7 Punktas (16.7 p.)
17 Punktas (17 p.)
18 Punktas (18 p.)
19 Punktas (19 p.)
20 Punktas (20 p.)
20.1 Punktas (20.1 p.)
20.2 Punktas (20.2 p.)
20.3 Punktas (20.3 p.)
20.4 Punktas (20.4 p.)
21 Punktas (21 p.)
4 Skyrius MOKYMO LĖŠŲ PERSKIRSTYMAS
22 Punktas (22 p.)
22.1 Punktas (22.1 p.)
22.2 Punktas (22.2 p.)
23 Punktas (23 p.)
Pabaiga
1 Priedas MOKYMO REIKMIŲ KOEFICIENTŲ IR REKOMENDUOJAMŲ MOKYMO LĖŠŲ SUMŲ SĄRAŠAS (1 pr.)
Pabaiga
2 Priedas BAZINIŲ KLASIŲ (GRUPIŲ) DYDŽIŲ, KLASĖS KREPŠELIŲ APSKAIČIAVIMO RODIKLIŲ IR DYDŽIŲ SĄRAŠAS (2 pr.)
Pastaba ()
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 pr. 2 p.)
3 Punktas (2 pr. 3 p.)
4 Punktas (2 pr. 4 p.)
Pabaiga
3 Priedas SĄLYGINIS KLASIŲ (GRUPIŲ) SKAIČIUS, KAI FAKTINIS MOKINIŲ SKAIČIUS MOKINIŲ SRAUTE YRA MAŽESNIS UŽ MINIMALŲ MOKINIŲ SKAIČIŲ, PAGAL KURĮ TAME MOKINIŲ SRAUTE SKIRIAMAS MAŽIAUSIO DYDŽIO KLASĖS KREPŠELIS (3 pr.)
Pabaiga
4 Priedas SPECIALIŲJŲ MOKINIŲ SRAUTŲ NUSTATYMO KRITERIJŲ IR SPECIALIŲJŲ LĖŠŲ UGDYMO PLANUI ĮGYVENDINTI APSKAIČIAVIMO RODIKLIŲ SĄRAŠAS (4 pr.)
Pabaiga
©2014, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija