Atgal
Dokumento dalys
Dokumento struktūra
Pagrindinė dalis
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
2.1 Punktas (2.1 p.)
2.2 Punktas (2.2 p.)
2.3 Punktas (2.3 p.)
2.3.1 Punktas (2.3.1 p.)
2.3.2 Punktas (2.3.2 p.)
2.4 Punktas (2.4 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
Skirsnis ______________
Skirsnis * Su Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito metodika galima susipažinti Lietuvos Respublikos švietimo ministerijos interneto tinklapyje adresu http://www.smm.lt/ugdymas/BLM_audito_metodika.pdf ir Lietuvos Respublikos Seimo interneto tinklapyje, dokumentų paieškos sistemoje adresu http://www3.lrs.lt/DPaieska. html.
Patvirtinta BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOS VIDAUS AUDITO METODIKA
1 Punktas (1 p.)
Skirsnis Įžanga
3 Punktas (3 p.)
Skirsnis Mokyklos vidaus audito schema
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
6 Punktas (6 p.)
7 Punktas (7 p.)
Lentelė I pvz. Ugdymo turinys
Pastraipa
Pastraipa
Pastraipa
Lentelė Mokyklos vidaus audito metodikos taikymas
Pastraipa
2 Punktas (2 p.)
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
6 Punktas (6 p.)
7 Punktas (7 p.)
3 Punktas (3 p.)
1 Punktas (1 p.)
Skirsnis Siūlomi vertinimo šaltiniai
Skirsnis Siūlomi vertinimo metodai:
2 Punktas (2 p.)
Skirsnis Siūlomi vertinimo šaltiniai
Skirsnis Siūlomi vertinimo metodai
3 Punktas (3 p.)
Skirsnis Siūlomi vertinimo šaltiniai
Skirsnis Siūlomi vertinimo metodai
4 Punktas (4 p.)
Skirsnis Siūlomi vertinimo šaltiniai
Skirsnis Siūlomi vertinimo metodai
5 Punktas (5 p.)
Skirsnis Siūlomi vertinimo šaltiniai
Skirsnis Siūlomi vertinimo metodai
6 Punktas (6 p.)
Skirsnis Siūlomi vertinimo šaltiniai
Skirsnis Siūlomi vertinimo metodai
7 Punktas (7 p.)
Skirsnis Siūlomi vertinimo šaltiniai
Skirsnis Siūlomi vertinimo metodai
4 Punktas (4 p.)
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
Skirsnis Šiaulių Jovaro pagrindinė mokykla
Lentelė ILIUSTRACIJOS
Lentelė
5 Punktas (5 p.)
Skirsnis Vertinimo planavimas skatina susimąstyti apie vertinimo tikslus, reikalavimus, aplinką bei galimą pagalbą. Žinome, kad vertinimas turi būti išsamus, tikslus bei realus turimų išteklių ir veiklos atžvilgiu. Tai integruotas procesas, apimantis įvairius vertinimo metodus bei galimybes.
Skirsnis Apibendrinę minėto tyrimo rezultatus ir antrame bandyme dalyvavusių mokyklų rekomendacijas ir pasiūlymus bei išstudijavę naudotus vertinimo metodus, šio straipsnio pradžioje pateiksime siūlomus vertinimo metodus atskiriems mokyklos veiklos rodikliams įvertinti bei detaliau pristatysime švietimo tyrimo proceso dalis, konkrečius tyrimo metodus bei analizės būdus. Tai rekomendacinio pobūdžio medžiaga, suteikianti platesnes ir įvairesnes vertinimo galimybes. Buvo pastebėta, jog vienas dažniausiai naudojamų vertinimo metodų mokyklose – anketinės apklausos, todėl pasiūlysime ir aptarsime alternatyvius metodus, kurie taip pat yra dažnai naudojami švietimo tyrimuose.
Skirsnis SIŪLOMI VERTINIMO METODAI MOKYKLOS VEIKLOS RODIKLIAMS
Skirsnis Dauguma vertinimo metodų tinka visiems mokyklos veiklos rodikliams. Straipsnio antroje dalyje pateiktame metodų pristatyme bus paminėti siūlomų vertinimo metodų privalumai ir trūkumai, analizės galimybės, padėsiančios vertintojams atrasti tinkamus metodus pagal keliamas problemas. Žinome, kad metodo pasirinkimas priklauso nuo tyrimo tikslo, užduoto klausimo, iškeltos problemos. Todėl pagalbiniai rodikliai, sudarantys mokyklos veiklos rodiklius, dar labiau detalizuoja tyrimų bei vertinimų sritis, o drauge suteikia galimybę naudoti įvairesnius ir integruotus vertinimo būdus ir metodus. Pačios bendriausios rekomendacijos mokyklos veiklos rodikliams yra šios:
Skirsnis ŠVIETIMO TYRIMO PROCESAS
Skirsnis Problemos formulavimas
Skirsnis Tyrimo tipas
Skirsnis Švietimo tyrimuose dažniausiai naudojamų metodų aprašymas
Skirsnis Ar vietoj vieno klausimo yra reikalingi keli?
Skirsnis atviri;
Skirsnis Atvirų klausimų privalumai:
Skirsnis Trūkumai:
Skirsnis Trūkumai:
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
6 Punktas (6 p.)
Skirsnis Esminiai dalykai, į kuriuos rekomenduojame atsižvelgti, yra:
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
Skirsnis Kiti bendri reikalavimai klausimų formulavimui:
Skirsnis Keletas patarimų:
Skirsnis Statistinė analizė
Skirsnis INTERVIU
Skirsnis Interviu privalumai:
Skirsnis Tiriant veiklą klasėje interviu gali vykti tarp moksleivių, tarp mokytojo ir moksleivio, tarp mokytojo ir neutralaus žmogaus, tarp moksleivio ir neutralaus žmogaus.
Skirsnis Interviu gali būti skirstomas į:
Skirsnis Duomenų fiksavimas
Skirsnis Duomenų analizė
Skirsnis Bendri pasiūlymai interviu analizei:
Skirsnis Focus grupės (diskusinės grupės)
Skirsnis Stebėjimas
Skirsnis Stebėjimas gali būti įvairių formų:
Skirsnis Pagrindinės gero stebėjimo taisyklės mokykloje:
Skirsnis Duomenų fiksavimas
Skirsnis Pasiūlymai analizei:
Skirsnis Paminėti stebėjimo aprašymo būdai gali būti tarpusavyje derinami.
Skirsnis KOKYBINIŲ TYRIMŲ ANALIZĖS GALIMYBĖS
Skirsnis Šaltiniai:
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
6 Punktas (6 p.)
7 Punktas (7 p.)
8 Punktas (8 p.)
9 Punktas (9 p.)
10 Punktas (10 p.)
11 Punktas (11 p.)
12 Punktas (12 p.)
6 Punktas (6 p.)
Skirsnis Viešas veiklos įsivertinimo rezultatų parodymas yra reikalingas tam, kad tinkamiausiu būdu galėtume gauti paramą būtinoms mokyklos veiklos tobulinimo priemonėms įgyvendinti. Iki rugsėjo 15 d. mokykla ataskaitą pateikia steigėjui. Per trejus metus mokykla turi įsivertinti pagal visas septynias vertinimo sritis.
Skirsnis Mokyklos vidaus audito ataskaitos struktūra
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
7 Punktas (7 p.)
Skirsnis Mokyklose veiklos planai vadinami įvairiai: perspektyviniai, kasmetiniai, tobulinimo ir t. t. Mokyklos strateginis trejų metų planas yra paremtas mokyklos vidaus audito duomenimis, apima mokyklos strateginės veiklos kryptis ir yra pagrindas mokyklos metinės veiklos programoms sudaryti.
8 Punktas (8 p.)
9 Punktas (9 p.)
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
4 Punktas (4 p.)
5 Punktas (5 p.)
6 Punktas (6 p.)
7 Punktas (7 p.)
8 Punktas (8 p.)
9 Punktas (9 p.)
10 Punktas (10 p.)
11 Punktas (11 p.)
12 Punktas (12 p.)
13 Punktas (13 p.)
14 Punktas (14 p.)
15 Punktas (15 p.)
16 Punktas (16 p.)
17 Punktas (17 p.)
18 Punktas (18 p.)
19 Punktas (19 p.)
20 Punktas (20 p.)
21 Punktas (21 p.)
22 Punktas (22 p.)
23 Punktas (23 p.)
24 Punktas (24 p.)
25 Punktas (25 p.)
26 Punktas (26 p.)
27 Punktas (27 p.)
28 Punktas (28 p.)
29 Punktas (29 p.)
30 Punktas (30 p.)
31 Punktas (31 p.)
32 Punktas (32 p.)
33 Punktas (33 p.)
34 Punktas (34 p.)
35 Punktas (35 p.)
36 Punktas (36 p.)
37 Punktas (37 p.)
38 Punktas (38 p.)
39 Punktas (39 p.)
40 Punktas (40 p.)
41 Punktas (41 p.)
42 Punktas (42 p.)
43 Punktas (43 p.)
44 Punktas (44 p.)
45 Punktas (45 p.)
46 Punktas (46 p.)
47 Punktas (47 p.)
48 Punktas (48 p.)
49 Punktas (49 p.)
50 Punktas (50 p.)
51 Punktas (51 p.)
52 Punktas (52 p.)
53 Punktas (53 p.)
54 Punktas (54 p.)
55 Punktas (55 p.)
56 Punktas (56 p.)
57 Punktas (57 p.)
58 Punktas (58 p.)
59 Punktas (59 p.)
60 Punktas (60 p.)
61 Punktas (61 p.)
62 Punktas (62 p.)
63 Punktas (63 p.)
64 Punktas (64 p.)
65 Punktas (65 p.)
66 Punktas (66 p.)
67 Punktas (67 p.)
68 Punktas (68 p.)
69 Punktas (69 p.)
70 Punktas (70 p.)
71 Punktas (71 p.)
72 Punktas (72 p.)
73 Punktas (73 p.)
74 Punktas (74 p.)
75 Punktas (75 p.)
76 Punktas (76 p.)
77 Punktas (77 p.)
78 Punktas (78 p.)
79 Punktas (79 p.)
80 Punktas (80 p.)
81 Punktas (81 p.)
82 Punktas (82 p.)
83 Punktas (83 p.)
84 Punktas (84 p.)
85 Punktas (85 p.)
86 Punktas (86 p.)
87 Punktas (87 p.)
88 Punktas (88 p.)
89 Punktas (89 p.)
90 Punktas (90 p.)
91 Punktas (91 p.)
92 Punktas (92 p.)
93 Punktas (93 p.)
94 Punktas (94 p.)
95 Punktas (95 p.)
96 Punktas (96 p.)
97 Punktas (97 p.)
98 Punktas (98 p.)
99 Punktas (99 p.)
100 Punktas (100 p.)
101 Punktas (101 p.)
©2014, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija