Atgal
Dokumento dalys
Dokumento struktūra
Pagrindinė dalis
Preambulė
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
Parašo vieta
Patvirtinta EKONOMINIO RAŠTINGUMO IR VERSLUMO UGDYMO STRATEGIJA
1 Skyrius ĮŽANGA
Skirsnis Sąvokos. Verslumas – tai asmens mąstymo būdas ir asmeninės socialinės, vadybinės bei asmeninės kompetencijos, leidžiančios turimas žinias pritaikyti savo kasdieniam gyvenimui, t. y. konkretūs gebėjimai, teikiantys galimybę ne tik organizuoti savo verslą, bet ir prisiimti riziką už padarytus sprendimus.
Skirsnis Ekonominis raštingumas – tai ekonomikos reiškinių supratimo pagrindu sukurta mokinio motyvacija ir pasirengimas pritaikyti savo žinias ir gebėjimus praktinėje veikloje, mokinio amžiui adekvatus ekonominių žinių ir kompetencijų lygis.
1 Punktas (1 p.)
2 Punktas (2 p.)
3 Straipsnio dalis (3 d.)
4 Straipsnio dalis (4 d.)
2 Skyrius SITUACIJOS ANALIZĖ
5 Straipsnio dalis (5 d.)
2.5 Straipsnio dalis (2.5 d.)
2.6 Straipsnio dalis (2.6 d.)
2.7 Straipsnio dalis (2.7 d.)
2.8 Straipsnio dalis (2.8 d.)
2.9 Straipsnio dalis (2.9 d.)
2.10 Straipsnio dalis (2.10 d.)
2.11 Straipsnio dalis (2.11 d.)
2.12 Straipsnio dalis (2.12 d.)
2.13 Straipsnio dalis (2.13 d.)
2.14 Straipsnio dalis (2.14 d.)
2.15 Straipsnio dalis (2.15 d.)
2.16 Straipsnio dalis (2.16 d.)
2.17 Straipsnio dalis (2.17 d.)
2.18 Straipsnio dalis (2.18 d.)
2.19 Straipsnio dalis (2.19 d.)
2.20 Straipsnio dalis (2.20 d.)
2.21 Straipsnio dalis (2.21 d.)
2.22 Straipsnio dalis (2.22 d.)
2.23 Straipsnio dalis (2.23 d.)
2.24 Straipsnio dalis (2.24 d.)
2.25 Straipsnio dalis (2.25 d.)
2.26 Straipsnio dalis (2.26 d.)
2.27 Straipsnio dalis (2.27 d.)
2.28 Straipsnio dalis (2.28 d.)
2.29 Straipsnio dalis (2.29 d.)
6 Straipsnio dalis (6 d.)
Skirsnis 1 lentelė. Atsakiusių respondentų procentinis pasiskirstymas pagal mokyklos tipą
Lentelė 2 lentelė. Ekonomikos besimokančių mokinių skaičiaus kitimas 1999/2003 mokslo metais
Pastraipa
Pastraipa
Pastraipa
Lentelė 3 lentelė. Mokymo programų paplitimas
Pastraipa
Pastraipa
Lentelė 4 lentelė. Ekonomikos dalyko mokytojai
Pastraipa
Pastraipa
Lentelė 5 lentelė. Mokyklų poreikių prioritetai
Pastraipa
Lentelė 6 lentelė. Respondentų nuomonė apie ekonomikos mokymą
Pastraipa
7 Straipsnio dalis (7 d.)
Skirsnis 7 lentelė. Ekonomikos mokymas
Lentelė 8 lentelė. Ekonomikos dalyko statusas
Pastraipa
Lentelė 9 lentelė. Ekonomikos mokymo formos
Pastraipa
Lentelė 10 lentelė. Pradedančių mokytis ekonomikos mokinių amžius
Pastraipa
Lentelė 11 lentelė. Ekonomikos mokymo trukmė pagrindinėje mokykloje
Lentelė 12 lentelė. Ekonomikos mokymo trukmė vidurinėje mokykloje
Pastraipa
Pastraipa
Pastraipa
Pastraipa
Pastraipa
Pastraipa
3 Skyrius EKOMINIO RAŠTINGUMO ŽINIŲ SUTEIKIMO VIETA MOKYMO PROCESE
Skirsnis Ekonominio raštingumo samprata
a Straipsnio punktas (a p.)
b Straipsnio punktas (b p.)
c Straipsnio punktas (c p.)
Skirsnis Verslumo samprata
8 Straipsnio dalis (8 d.)
1 Straipsnio dalis (1 d.)
2 Straipsnio dalis (2 d.)
3 Straipsnio dalis (3 d.)
a Straipsnio punktas (3 d. a p.)
b Straipsnio punktas (3 d. b p.)
c Straipsnio punktas (3 d. c p.)
Skirsnis Standartų paruošimas ir atitinkamų mokymo programų, vadovėlių vertinimo kriterijai:
1 Skyrius pradinė mokykla – ekonomika ir verslumas integruota į kitų mokomųjų dalykų programas
2 Skyrius pagrindinė mokykla:
a Straipsnio punktas (a p.)
b Straipsnio punktas (b p.)
3 Skyrius Vidurinės mokyklos baigiamosios klasės – pasirenkamasis dalykas, kuris, atsižvelgiant į profilį gali būti dėstomas skirtingais lygiais. Čia pagrindiniai tikslai būtų:
Skirsnis Ekonominio raštingumo įgyvendinimo modelis:
Skirsnis Pagrindinė mokykla:
a Straipsnio punktas (a p.)
b Straipsnio punktas (b p.)
9 Straipsnio dalis (9 d.)
Skirsnis - Asmeninių verslininkiškumo savybių ugdymas
4 Skyrius PAGRINDINIAI UŽDAVINIAI DIEGIANT VISUOTINĮ EKONOMINĮ RAŠTINGUMĄ IR UGDANT VERSLUMĄ
©2014, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija